Sinds eergister heb ik bij het afvegen na de grote boodschap bloed op het papier. Het is echt mooi helder rood bloed, en ik schrok me eerst kapot, tot ik zag dat het dus van 'dat andere gat' kwam Is dit nu zo'n beroemde aambei? Het doen van de grote boodschap doet niet echt zeer, maar ik voelde wel dat de ontlasting vrij hard was. Ik eet altijd donkerbruin brood, roggebrood en over het algemeen vezelrijke voeding, dus ik snap het eigenlijk niet helemaal.. Ik moet morgen naar de verloskundige dus ik zal het daar ook nog even navragen maar misschien herkennen mensen het hier?
Ik heb het ook gehad, inderdaad meer gaan drinken en wat meer vezelrijk voedsel gaan eten en nu geen last meer van. Als je ook jeuk hebt aan je poepert dan wijst dat vaak op een aambei
heb ik idd ook even gehad, maar was eventjes bij moeizame ontlasting, denk ook aambei idd maar is inmiddels alweer weg en geen last meer. en je kan het idd altijd even vragen aan de vk je bent er toch
Oh.. Ja, dat heb ik ook wel eens. Sowieso in het begin van de zwangerschap gehad. En strak na de bevalling ben ik sowieso weer flink de klos. Als je er last van krijgt en je anus naar buiten komt, wat dus pijn kan geven. Dan kun je curanol zalf en pilletjes nemen. Helpt echt heel goed!