Hoi, Thijmen is begin december jarig en dan mag hij natuurlijk uitdelen. Nou zat ik alleen te denken: zou het niet grappig zijn om het in een grabbelton te doen en dat de kindjes dan zelf een dingetje eruit kunnen vissen? Dus geen eten, maar kleine cadeautjes... Ik vind het een heel leuk idee (maar goed, ik heb het bedacht ), maar wat vinden jullie? En zouden de kindjes het aankunnen als ze niet allemaal dezelfde dingetjes eruit halen? wil het sowieso even met de leidsters bespreken, maar ben benieuwd wat jullie denken. Groetjes Rosa
Denk wel dat het leuk is, maar bij traktatie hoort ook een snoepje. Dus zou dan bijv een speeltje + snoepje inpakken in hetzelfde papier.
Leuk!! Waarom zou er bij een traktatie snoep horen? Vind het niet hoor, en daarbij, niet alle kindjes mogen alles hebben. Quinn heeft kma, en die mag gewoon niet alles hebben, en tot nu toe is er door geen enkele ouder rekening mee gehouden. Maar goed dat is mijn ervaring. Ik doe voor Quinn zijn verjaardag vand die echo microfoontjes met een kaartje eraan, iedereen mag het horen, ik ben 3 jaar geworden!
Mandarijn dan? Gewoon iets te snoepen/eten. Wat ik overigens belachelijk vind dat er geen rekening wordt gehouden met jouw kindje zijn dieet. Dat doe je toch gewoon? Ook al zijn er 10 kindjes die iets niet mogen en als dat van elk iets anders is, je houd daar gewoon rekening mee. ( punt )
Maar dan moet je dat wel weten natuurlijk, als ouder zijnde. Ik heb geen idee of de kindjes op de psz van mn dochter allergieën hebben eigenlijk..
Ja, maar dat is maar een zin Ik heb wel gevraagd of er kindjes zijn met allergien. Het lijkt mij nl zo zielig voor die kindjes. Die mogen al bepaalde dingen niet en vaak missen ze juist al een leuke traktatie, dus om nu voor hen speciaal iets leuks te maken, ja daar geniet ik van. Ik veroordeel je niet hoor, maar dat zou mijn ubersociale ik wel zijn. ( heeft ook veel nadelen en je wordt vaak ook teleurgesteld)
Ik voel me niet veroordeeld hoor, het was gewoon nog nooit bij me opgekomen. Ik zal t nu zeker vantevoren even vragen, is inderdaad kleine moeite. Maar als je zelf niemand kent met allergieën ofzo, dan sta je er gewoon minder bij stil (ik althans).
Gelukkig, het is toch altijd moeilijker op papier te verwoorden dan in het echt. Zo en nu weer ontopic
Mijn bedoeling was ook alleen maar een cadeautje te geven, geen eten. Je komt dan toch uit op iets als krentjes oid en dat vind ik niet zo leuk (snoep mag niet bij ons), plus je hebt idd dat kinderen dingen niet mogen etc. Vind een cadeautje veiliger De leidster vond het ook een leuk idee Ze zei dat als de cadeautjes nog een beetje op elkaar lijken het ook geen probleem is als ze wat anders zijn.
Super leuk idee!HAhah heb het ook gedaan toen de meiden 3 werden.Was echt heel leuk,en nee,ze vonden het niet erg als ze elk wat anders hadden. En waarom zou er snoep bij moeten zitten?Ik doe dat echt nooit.Sommige kinderen krijgen thuis al snoep zat. Een traktatie is echt veel leuker als ze wat krijgen om te spelen en als je het zelf gemaakt hebt.
Hoeft geen snoep te zijn, mandarijn, banaan oid is ook goed Maar merk wel dat als er hier geen eten bij zit de kindjes gauw teleurgesteld zijn. Moet zeggen dat kabouterkindje helemaal geen snoeper is en 9 van 10 x het snoepje niet eet. En dat trouwens ook niet erg vind.
Leuk idee, zo'n grabbelton. Die ga ik onthouden voor als ze 4 jaar wordt. Voor haar 3de verjaardag heeft ze van die knijpfruitzakjes getrakteerd.