Ik heb ineens overal rode vlekjes, behalve in mijn gezicht. Het zit ook op mijn rug. Het jeukt trouwens niet. Is dit warmte uitslag? (vroeg het me gewoon even af) Let niet op mijn navel, ik heb een tijdje geleden een buikoperatie gehad, dus die heelt nog.
dank je.......hmmm..........dat kan het dan niet zijn. Misschien toch warmte uitslag? Al vind ik het wel apart dat ik het dan niet in mijn gezicht heb....
Mijn zoontje heeft dit ook! ook heel vaag te zien, kleine rode vlekjes op zijn buik en rug, verder nergens.... Ik dacht ook aan warmte uitslag....(niet zozeer van de zon....) Het jeukt niet bij hem trouwens (merk in ieder geval niets verder aan hem.....)
hellup.................. ik lijk wel helemaal onder te zitten. Deze (zie foto) uitslag ( er is niet aan gekrabt, zo ziet het er echt uit) zit aan de binnenkant van mijn bovenbenen, de binnenkant van mijn handen, aan de zijkant van mijn voeten en op mijn polsen en wat op mijn bovenbeen......... is dit warmteuitslag, iemand die deze blaasjes/bultjes herkent? Het jeukt dus niet. De grotere bultjes doen wel pijn (beetje als opgelopen blaren), ook autorijden met mijn handen is even niet zo fijn.
Waterpokken?? Maar jeuken die niet dan? Ik dacht nog steeds door de warmte, vanwege de plek waar ze zitten. Maar ik heb voor morgen al een afspraak staan bij de huisarts toevallig. Ga het natuurlijk laten zien. Maar ik dacht: misschien herkent iemand het. Waterpokken? Je meent t....
Die kunnen gaan jeuken ja, eerst zijn het blaasjes met vocht en die gaan indrogen en dan krijg je jeuk
dat zou wel erg vervelend zijn. Ik hoop niet dat mijn zoontje het dan krijgt. Maar is de binnenkant van je bovenboven niet een beetje rare plek daarvoor? En de binnenkant van je handen? Op mijn buik heb ik rode vlekjes, maar niet van die blaasjes. Ook op mijn benen af en toe wat roden vlekjes.
Als het vlekjes zijn zou ik eerder aan iets anders denken.. warmte uitslag, 5e/6e ziekte, mazelen.. maar met blaasjes lijkt me waterpokken logischer.. maar als je je eerste post kijkt lijkt het weer meer op warmte uitslag...lastig!
ok, de oplader gevonden, even snel wat opgeladen en foto's gemaakt. Het brandt nu wel, net een beetje als schaafwondjes.
en mijn been sinds vijf minuten ongeveer: ik kan t echt helemaal niet plaatsen, wat een rare plekken.