Hoi Dames, Ik ben nu 15 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik had bij het afvegen een beetje bloed aan het wc papier zitten. In de wc zat er niks. Het bleef ook bij die ene keer. Heeft iemand dit ook gehad? Hadden jullie hier voor de verloskundige gebeld?
Ik heb het gehad en het zkh gebeld (was daar onder controle), mocht gelijk komen, (inwendige) echo gehad etc.. namen het zekere voor het onzekere
VK even bellen. Heb je misschien ook seks gehad? Het is allemaal wat beter doorbloed daar en een wondje is snel gemaakt nu.
Zelf een keer roze afscheiding gehad tijdens m'n eerste zwangerschap. En ja daar heb ik de VK voor gebeld. Beter het zeker voor het onzekere.
Ik ook vaak bloedverlies gehad bij alle zwangerschappen (zelfs tot 18 weken). Toevallig vandaag na een hele tijd weer. Heb gewoon meteen gebeld en mocht gelijk komen voor een echo. Dan ben je in ieder geval helemaal gerust gesteld.
Je verloskundige bellen mag altijd daar zijn ze voor. Ik heb met 10 weken een heftige bloeding gehad en kon gelijk komen voor een echo. Na 12 weken werden de bloedingen minder en heb het nu alleen als ik een dag teveel gedaan heb (Zijn de tuin aan het verbouwen en zou minder moeten doen, maar het is zo leuk). Seks kan ook een trigger zijn of als je op de wc iets te hard heb moeten werken . Als je je zorgen maakt of ongerust bent. Gewoon bellen. Ik bood de eerste keer mijn excuus aan dat ik belde en toen kreeg ik bijna op mijn donder dat ik mijn excuus aanbood.
Altijd even bellen. Ik heb het ook gehad, was toen gelukkig onschuldig. Verloskundige is daar gewoon voor.