inleiden onzin of gewoon vragen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamavanfiene, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanfiene

mamavanfiene Nieuw lid

7 jun 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de ''pech'' dat ik vanaf 8 weken zwangerschap echt elke dag dag in dag uit misselijk ben ik ben nu ( 37 wk) 25 kilo lichter als ik was aan het begin van de zwangerschap maar ook helemaal uitgeput en doodmoe ik heb weinig energie meer over en het braken wordt de laatste week erger , kortom ik heb zelf het gevoel dat ik t niet meer volhoud icm de harde buiken en slecht slapen en heb nog een dochtertje van 1,5 halverwege de zwangerschap heeft de gyn gezegd we kunnen altijd inleiden met 38 weken de verloskundige die ik nu heb zegt nee dat doen we niet want ik vind het geen reden om in te leiden we strippen je alleen een keertje..ze wil me dus niet doorsturen

wat vinden jullie is dit nou echt geen reden om in te leiden?of gewoon zelf de gyn bellen..

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik vind het eerlijk gezegd best wel "gemeen" van je v.kundige om simpel te zeggen dat dit geen reden is om je in te leiden. ik heb me maar 4 maandjes ziek gevoeld en dat was voor mij al teveel!! dus je hele zwangerschap door ziek zijn is totaal n pretje en ik denk dat ik best boos zou worden als de v.kundige zei dat dit geen reden was. ze kan mn rug op, zou lekker zelf de gyn. bellen en mn verhaal doen.

heel veel succes alvast.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Meid, morgen gelijk de gyn bellen!
    Dat zijn toch de mensen die je moeten inleiden en als hij t wel een reden vind, dan heeft de vk pech.
    Trouwens, een vk die zo doet, daar zou ik al snel klaar mee zijn.
    Nee je laten lopen tot 40 weken, totaal uitgeput en dan bevallen. Dat is pas mens onterend!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Gewoon de gyn bellen en op je strepen gaan staan. Het is jouw lichaam en jouw kind en de gyn doet dit echt alleen als je kindje er klaar voor is hoor! Laat je niet afschepen.

5. Is helemaal geen onzin!!
    Hoe moet jij straks nog bevallen als je nu al doodmoe bent?!
    Gewoon de gyn bellen...

Succes!

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik zeg ook gewoon de gyn bellen, ik ben met 39 weken pas doorgestuurd naar de gyn en die was gewoon boos op de vk omdat ze me niet eerder heeft doorgestuurd, vk hebben vaak de neiging om alles bij zich te willen houden ongeacht de gezondheid van de zwangere, bellen hoor, het is jouw lichaam, jouw kindje, jouw zwangerschap en JIJ bent al maanden misselijk, als je vk dat zelf had gehad dan had ze allang bij een gyn gelopen ;)

7. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik zou in elk geval de gyn bellen, en verhaal uitleggen. Ik weet niet of je bij de gyn terecht kunt zonder doorverwijzing, maar proberen zou ik het zeker als ik jou was. Want meid, zo doorlopen, dan nog moeten bevallen pfff. Dan ben je kapot!

8. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik zou ook gewoon de gyn morgenochtend meteen bellen. Zoals je zelf al zegt ben je nu al helemaal uitgeput en doodmoe. Slapen wordt de laatste weken ook nogeens lastiger en je moet ook nog bevallen! Het is jouw lichaam en je weet zelf het beste wat je voelt!

Sterkte meid!

9. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Idd gewoon je gyn bellen en daarmee overleggen. Misschien is je vk trouwens huiverig omdat een ingeleide bevalling vaak pittiger schint te zijn dan een natuurlijke tot stand gekomen bevalling en wil ze je dat juist besparen.

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik zou ook gewoon de gyn de bellen.
    ik ben ook ingeleid met 38+2 omdat ik de hele tijd last had van nierstuwing.
    de gyn zei voor die tijd: met 38 weken gaan we kijken of we je kunnen inleiden.we hebben er namelijk niks aan als je helemaal kapot bent als je bevallen moet, daarnaast heb je je energie pas echt hard nodig als je kindje er is.
    Dus als de gyn het gezegt heeft,gewoon bellen en het verhaal uitleggen.
    ennuh het was mijn eerste kindje ook. maar vond de bevalling toch nog behoorlijk meevallen.

11. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Dat is wel makkelijk gedacht van je vk zeg. Ik zou morgen eerst je vk bellen en een verwijzing eisen, doet ze dat niet, dan zelf bellen en eventueel naar je huisarts voor een verwijzing, mocht je die dan toch nodig hebben.

Deel Deze Pagina