hoi meiden! mijn zoontje is nu 9 weken.. en vraag me af of hij dan meer wakker is/hooort te zijn eerder was het namelijk voeden ( zelfs onder voeden in slaap vallen ) en slapen.. maar als ik hem nu wegleg slaapt hij een uurtje soms 2 maar dan met erg veel huilen tussendoor en dan valt hij toch weer in slaaap.. dus er ''rommelige'' slaapjes dus overdag.. nu bedacht ik me .. is het nu al tijd om na het voeden even nog te spelen ofzo en dan slapen..? Weet niet of dat al aan de orde is met een baby van negen weken? of moet hij nog lekker gaan slapen na de voedingen? dus zou erg blij zijn met jullie meningen / raad / advies.... liefs naampje!
Mijn zoontje in ongeveer even oud en hij is nu ook langer wakker na de voedingen. Of hij moet eerder dan voedingstijd wakker zijn geworden, dan gaat hij wel meteen in bed. Hij is denk ik zo'n 1,5 wakker met flesje erbij...
Hier ook een zoontje van ruim 9 weken. Hij is na de voeding ook langer wakker dan voorheen. Meestal zit hij na de voeding eerst een tijdje bij mij of m'n dochter en daarna zet ik hem nog even in de wipstoel of leg ik hem in de box. Hij blijft nu zeker een uur wakker, meestal zelfs iets langer. Zodra hij begint te gapen of jengelen leg ik hem weer in bed.