hoi, ik heb voor mijn gevoel gisteren of vandaag mijn ei gehad. nu had ik vanmorgen bij het afvegen een beetje bloed. heeft iemand ooit wat bloed gehad bij zijn ei. was echt maar een druppeltje helderrood bloed. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja hoor ik heb het heel af en toe ook... dr de medicijnen die ik nu krijg en de opvolging weet ik precies wanneer ik mijn eitje heb... en heb op die moment dan ook al oud bloed of helderrood bloed verloren... soms maar een dagje ... klein beetje en dan is het weer weg !
Klopt ik heb dat ook,zelfs toen ik de eisprong had en ik met mijn benen in de steun lag bij de gyn!Dat was heel genant...
bedankt voor jullie antwoorden. ik dacht dat het alleen bij een innesteling gebeurde maar dat kon het niet zijn. maar puzzcat dat is idd een beetje genant als dat bij de gyn gebeurd maar ja die mensen zien een hoop op zo´n dag dus die hebben dat vast wel vaker gezien. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
hoi, ja ik had het deze week ook; zaterdag of zondag mn ei en en maandag en dinsdag een heeeeeel klein betje bloed. Schijnt heel normaal te zijn heb ik me laten vertelln
hoi gelukkig ben ik niet de enige, ben wel blij dat ik dan precies kan weten wanneer mijn ei is. haha hopelijk niet meer nodig en blijk ik gewoon deze ronde zwanger te zijn. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx