hallo zaterdag is me nod heb sinds 2dgn heldere dunne afscheiding...wat er soms ook uitloopt..is dit teken van aankomen menstruatie? verder borrelt het wel onderin..zo nu en dan steken en in me lies wat uitstraalt naar me bekken pijn in me rug heb ik al een week en zere pijnlijke borsten en bultjes eromheen en aders..(wat savonds heel goed te zien is)borsten zo pijnlijk dat je er bijna niet aan kan zitten ook misselijk dat is sinds 1 dag gelukkig met vlagen maar ervoor continu........ me buik zelf in midden is gevoelig heb ook 1x dat ik zwart voor me ogen zag......woensdag..tijdens lopen en licht in me hoofd bedankt
Je zou zwanger kunnen zijn, maar het kan ook het ontpillen zijn (weet niet hoelang en of je die geslikt hebt). Ik zou er morgen een testje tegenaan gooien, ben benieuwd
licht in mijn hoofd en zwart voor mijn ogen was voor mij steeds het belangrijkste kenmerk! Bij mijn tweede was het hierdoor dat ik opeens besefte dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn...
Ik ontdek zojuist hetzelfde probleem! Alleen ik ben nu 1 dag overtijd en.had n heeeeele vage CB test....
dus voorzicht een feli ik morgen me nod.......maar als er niks komt wacht ik tot maandag ben ook vanaf me laatste ongi begonnen met etos zwanger worden pillen........
Ik durf het niet te hopen! Maar toch he Ik wacht nu ook, hoe moeilijk ook, tot maandag! Mss hebben we allebei prijs maandag! Ik slik alleen foliumzuur
volgens de billing methode is dunne afscheiding na je nod een teken van naderende menstruatie. Maar ja das ook niet 100% natuurlijk.
Ik zie op mn test ook een heeeeeeeeeeeeeeele lichte streep, wel ee brede streep(moet wel heel goed kijken) met zo'n heel dun streepje aan de linkerkant..ook ik wacht maar even tot maandag!!
Oeeh spannend zeg! Ik zit ook in spanning. Ik heb ook vandaag mijn nod. Donderdag had ik ineens een veegje bloed na het plassen. Ik dacht dat het begonnen was, daarna een paar keer bruinige afschijding zoals wel vaker maar het heeft nog niet doorgezet. Vanochtend helemaal niks en tot nu toe ook nog niet... Ik ben benieuwd of het vandaag doorzet. (hoop van niet natuurlijk haha) Het gekke is dat mijn menstruatie normaal echt pas op dag 28 begint. Daarnaast heb ik ook geen hongen wat ik bij mijn zoontje ook had en een opgezette buik met steekjes. Maar als je er zo mee bezig bent ga je volgens mij vanalles voelen dus daar ga ik nog maar niet vanuit. Hoe is het nu bij jou?
ik weet dat ik bij mijn zwangerschappen altijd voor NOD erg vochtig was onderaan. mijn broekje was meerdere keren per dag echt vochtig. dit was bij mij het teken van zwangerschap!
hier 1dag overtijd.... af en toe borrelen onderin en steken in lies....wat uitstraalt naar me bekken en schaamstreek...en wat sfscheiding.. baarmoedermond is dicht borsten wel pijnlijk....... afwachtten anders na weekend toch maar testje
Hoi Damens, ik voeg me er even bij. ik ben al bijna twee weken overtijd en heb normaal een menstuatie van 7 dagen heel veel bloedverlies, dit was nu niet het geval ik had bruinverlies en toen wat bloed maar heel weinig dus en derde dag iets meer bloedverlies en toen was het dus ook over maar heb af en toe ook heel veel wit of iets dergelijks verlies. af en toe voel ik wat aan mijn baarmoeder maar dan heb je het ook gehad. tot nu toe zijn al mijn kv 2v5 lijk wit. dus dat schiet ook niet op.
dames ik heb er ook last van gehad vervolgens kreeg ik wel wat bruine afscheiding maar dat was het dan ook ! dit was tegelijkertijd met wat steken in mijn lies, kortdurend. nu nog geen druppel te bekennen, wel al 2 keer een test gedaan en daarbij een licht streepje!
Hier is het vandaag toch echt begonnen helaas. Ik hoop dat er bij jullie mooie knallende testen tevoorschijn gaan komen
hier niks...............ook geen krampen af en toe felle steek misselijk met vlagen........ ergste is me borsten...pijnlijk en aders.. af en toe steek in lies/schaamstreek en trekt naar zijkant van me rug links morgen maar testje wagen
Spannend is dit toch hè? Ik wil er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn, maar merk dat dit lastig is! Zeker als m'n boobs zo gevoelig zijn en mijn onderbuik gespannen is... Bij de eerste voelde ik lichamelijk niets... Hmm, ik kan over n dag of vier pas testen, als ik t zo lang volhoud.