Bloed bij het afvegen en dat 3 dagen voor mijn NOD.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Becoming a mom, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Becoming a mom

7 mrt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was niet veel bloed en hij was ook lichtroze. Sinds afgelopen maandag heb ik ook last van menstruatie krampen en vandaag best hevig. Normaal heb ik dat nooit zo vroeg, meestal pas 2 dagen voor mijn menstruatie en tijdens de pil voelde ik helemaal niks.

Mijn laatste menstruatie was 21 februari en volgens de berekening heb ik 5 maart mijn eisprong gehad, dus daarvoor en daarna volop geklust. Mijn NOD is 20 maart a.s. (heb een cyclus van 28 dagen).

Wat kan dit betekenen?

2. Becoming a mom

7 mrt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hier betekende dat zwanger, roseverlies zo vlak vOor je nod is een klassieke innestelingsbloeding, dus wie weet!! Spannend!

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hier heb ik dat ook al een paar keer gehad. En helaas werd ik daarna gewoon ongesteld.
    Maar ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding was.

5. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik had afgelopen woensdag ook roze verlies bij het afvegen 1malig... helaas net verrast door veel rood bloedverlies.. ongie dus.. hopelijk bij jou wel goed teken!

6. Becoming a mom

7 mrt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ik zwanger ben, maar mijn gevoel zegt dat ik ongesteld ga worden!

Ik hou jullie op de hoogte!!

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb het standaard en het is bij mij altijd de aankondiging van mijn menstr, zoals vanavond maar weer eens bewezen werd grrrr :(
    Ik hoop met je mee dat jij wel zwanger bent meid!

8. Becoming a mom

7 mrt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks, vind ik heel lief van je!

9. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Ik heb het ook bijna elke maand. En een of twee dagen later ben ik weer 'gewoon' ongesteld. Helaas.
    Zou je liever vertellen dat je vast en zeker wel zwanger bent. Binnen een paar dagen weet je het.

10. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had t ook met daarop volgend bruin bloedverlies. Bij mij bleek het wel goed nieuws te zijn!
    Ik zal voor je duimen!

11. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het nu ook, maar bij is het denk toch echt mijn ongi die niet helemaal door wil zetten... Gister ook zo'n buik- en rugpijn gehad pfff. Maar zolang ik geen bloed zie blijf ik hoopvol he? Maar vanmorgen bij het afvegen inderdaad licht rood.

12. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij mij betekend het dat ik ongi moet worden..
    maar 1 keer zwanger geweest en toen begon het ook met licht roze verlies en daarna niets meer..dus duim voor je!

13. Becoming a mom

7 mrt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vandaag dus iets meer met bruin erbij. Serieus kan echt niet wachten tot dinsdag, ben zenuwachtig!!

14. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Hoi, hier op cyclusdag 25 bloedverlies. Duurde 1 dag en ook echt met krampen. Dacht ongesteld te worden. 3 dagen later getest en een positieve knaltest. Maar ik ben ook wel eens eerder maar 1 dag ongesteld geweest en toen niet zwanger, dus het kan beide kanten op. Ik hoop voor jou de goede!

15. Becoming a mom

7 mrt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, kei leuk!!

Ik heb dus al sinds vorige week maandag al buikpijn en sinds gisteren met lichtroze bloed en vandaag met bruin erbij. Ik hoop dat ik zwanger ben, maar ik ga van het erge uit!

16. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Ik heb de afgelopen 2 cyclussen ook roze bloedverlies gehad voordat ik ongesteld werd. Dit was dan maar heel weinig. Echt maar een paar puntjes bloed. 2/3 laten kwam dan de ongi aanzetten.

Ik heb het deze maand nog niet gehad en ben al 2 dagen overtijd, dus ben benieuwd.

17. Becoming a mom

7 mrt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gewoon weer ongesteld geworden, wat een domper!
    Op naar ronde 3!

18. Chai

Chai Niet meer actief

He bah, inderdaad een domper! :(
    Veel succes de volgende ronde.

19. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige