meiden heel veel succes met testen morgen! Spannend! Hoop dat ik zondag een positieve test in mijn handen houdt gezien die van vandaag negatief waren (of dat ik ongesteld wordt, maar liever niet), ik heb zelf niet zoveel krampen als anders eigenlijk.. raar hoor..
ik ben dinsdag ongi geworden ik dacht echt dat het deze maand raak was,maja op naar volgende maand,, jullie allemaal heeel veel succes
balen meid ! ik heb nu na mijn ei ook nog steeds een raar gvoel in me buik lichte steekjes . en moet zo veel naar de wc echt lastig. hoop wel niet dat ik ongi word . jij had ook die pijn na je ei toch ? moest je ook zoveel plassen ? ook heb ik ijskoude handen
heyhey, ja het is zeker balen,maja mischien de volgende ronde beter.. jaa die steken had ik dus ook,vanaf de eisprong,veel plassen had ik een paar dagen voor me ,,maar ijskoude handen en voeten heb ik altijd,zelfs in de zomer,dus daar kan ik niks over zeggen hihih ik hoop dat het bij jou wel raak is,en dat je snel een positieve test in handen mag krijgen [-o<
ook hier een drup rood bespeurd dus de zullen wel in aantocht zijn. en een gevoel alsof ik een blaasontsteking krijg, ik moet maar even 24 uur overslaan volgens mij, ppfff
Als ik uitga van mijn normale cyclus dus 28 dagen zou ik aankomende dinsdag ongesteld moeten worden, maar ik hoop het natuurlijk niet want we willen graag een kindje. Het is onze eerste ronde dus ik denk niet dat we zoveel geluk meteen al hebben. Gisteravond had ik last van krampen in de onderbuik en last van mijn onderrug net als dat ik ongesteld moet worden maar dan minder hevig. Vervolgens heb ik bruine afscheiding bij het afvegen.... Tegen de tijd dat we op bed gingen had ik niks meer en vanochten vroeg ook niet... Vervolgens rond half 11 vanochtend was het ineens rood Dus ik ben waarschijnlijk toch ongesteld geworden.... Verder bloed het niet hevig heb alleen roodbruin bij het afvegen en verder niet... vreemd... Maar we gaan op naar ronde 2 dan maar en hopelijk binnenkort wel sucses. Alleen weet ik nou niet van hoeveel dagen cyclus ik uit moet gaan. Als ik van mijn vorige ongesteldheid tot gisteravond reken dan is het 23 dagen, moet ik daar dan nu vanuit gaan? Iemand suggesties? Liefs Sunny