mijn vraagje is dus mag je dit eten. ik heb er zo'n zin in. en mag je ook spekjes eten die doe ik er altijd doorheen.
De andijvie gewoon heel goed wassen, net als sla, dan is er niets aan de hand lijkt mij. Fruit, komkommer en tomaten eet je ook gewoon zo, dus waarom andijvie niet? Eet smakelijk! Heerlijk met spekkies erbij. Vraagje eet je er dan ook nog gewoon een stukje vlees bij? (hihi, valt het op dat ik nog geen flauw idee heb wat we moeten eten vanavond ) groetjes Mel
Stamppot rauwe andijvie mag je gewoon eten. Je bent in de war met rauw vlees, dat mag je niet eten. En als je de spekjes gewoon bakt, mag je die ook eten.
Tuurlijk mag je dit! Wél ff goed wassen, maar ik neem aan dat je dit altijd doet.. Stamppot is t overigens
nou meiden ik heb gister heerlijk andijvie stampot gegeten. je mag het inderdaad gewoon eten alleen goed wassen. en inderdaad de spekjes goed bakken. je mag gewoon rauwe groente eten als je het maar wast.
Ik snap niet wie het heeft bedacht/ verzonnen dat we ook al geen rauwe groente mogen eten... Is echt onzin hoor, meiden laat je niet gek maken! Alles goed wassen, net als fruit en er is niets het handje hoor! 8)
Precies, je kunt het gewoon eten. Heb ik ook al lekker gegeten. Gewoon goed wassen de andijvie, je mag echt wel gewoon rauwe groente hoor, als je het maar wast.
Snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt vroeger werd er niet op gelet en nog in een heleboel landen zo en daar worden ook gewoon gezonde kinderen geboren.Er zijn zelfs vk's die gewoon zeggen dat als je trek in biefstuk of tartaar heb dit gewoon te eten en ik ken dus mensen die dit gewoon gedaan hebben en een gezond kind op de wereld gezet hebben. En al zal je de andijvie niet goed was dan krijg je er echt niks van hoor.Wat denk je dat er in de lucht allemaal rond vliegt in dit kikkerland
sonjaw ik ben het helemaal met je eens hoor. Er zijn ook zo veel baker praatjes over dit en dat niet eten en echt je kindje gaat er echt niet gelijk dood aan als je eens iets verkeerd eet. En andijvie kan je gewoon eten en inderdaat eerst goed schoon maken maar het lijkt me dat je dat toch altijd doet,ook als je niet zwanger bent. Rookworst eet ik niet omdat ik vegetarisch ben maar het lijkt me toch dat je dat ook mag eten als je het goed kookt. In de tijd van onze ouders was er nog helemaal niet zo veel bekend over dit en dat niet eten tijdens de zwangerschap en zijn wij er nu slechter door geworden. Dus meiden gewoon lekker aan de andijvie en geniet er van. Doei Teddy.
Dit topic moet je niet lezen als je bijna moet eten en je weet nog niet wat je gaat maken.... Ben in staat om naar de Hema te gaan voor een rookworst of een blikje knackworst achterover te slaan (koud of warm, dat zal me een "worst" wezen hahaha ).
ik ga het nog erger maken: De meest rookworst is niet gerookt maar gekookt en er is rookaroma toegevoegd. Andijvie koop je gewoon in een zak, schoongemaakt hoef je daar ook niet meer druk om te maken Wat ook lekker is, vooral als je geen vlees eet. Is rauwe andijvie stamppot met kaasblokjes ( die smelten dan zo lekker) En jawel : Kaas mag .... sorry ik word hier een beetje melig van
wannabe ik eet inderdaat andijvie met stukjes kaas omdst ik geen vlees eet en dat is zo lekker. Dus lekker genieten van je andijvie. Nu hou ik er over op hoor want ik word er een beetje melig van