is dit normaal ??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door claudje1981, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    pfff ik denk dat ik gek aan het worden ben :( vandaag 20 weken en heb het gevoel dat ik niet alles op tijd in huis heb weet me ook even geen raad met consequent kopen word er gek van , vanmiddag even de stad in geweest hele leuke dingetjes gekocht voor onze bink ,maar mama ziet door de bomen het bos niet meer plus daarbij komt dat vriendlief in de kost zit deze week ( zijn nog nooit bij elkaar vandaan geweest ) in Gent wat ook niet echt mee werkt op mijn emoties , momzilla is in de verste verte nergens te bekennen :(

2. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Welkom in het rijk dat hormonen heet!

Je bent echt wel op tijd met spullen kopen hoor, zelf ga ik pas na de 20 weken echo spullen aanschaffen,bij de eerste ook gedaan en met week of 32 stond hele kamertje klaar, en toen had ik nog 6 weken over;)

Verder is t niet leuk dat je man weg is,bij m'n eerste was hij dat 5 maanden achter elkaar,dus weekje is nog te overzien toch?
    plan gewoon allemaal leuke dingen met vriendinnen, of plan avond uitpluizen op deze pagina of babyspullen zoeken olline en tijd vliegt voorbij.
    Verder ging ik altijd lekker bij m'n ouders eten,geen zin om voor mezelf te koken, en heb ook wel s samen met vriendin gegeten.

Gewoon beste er van maken,t is zo vrijdag hoor.

Dus relax en geniet er van!

Sterkte ermee!

Deel Deze Pagina