Buikpijn en opgezwollen buik

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Chocoholic, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Onze dochter is inmiddels 16 weken oud. De bevalling van 1,5u was goed gegaan, alleen bleef ik naweeën houden wat het gevolg was van gestold bloed dat nog in mijn bm zat. Nadat dat eruit gedrukt was heb ik infuus gekregen en was alles snel het oude.
    Inmiddels ben ik al 1x ongi geweest, niet heftig maar toch, en aan de pil begonnen.
    Ik zit midden in de strip. En heb nu ong. 1 week blijvende pijn als in menstruatie pijn. Savonds is mijn buik ook opgezwollen.

Heeft iemand dit ook gehad? Is dit normaal, komt het door de komende ongi of kan er iets anders zijn?

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Helemaal niemand?? ':(

3. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Heb je misschien al een zw test gedaan?

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb tijdens mijn pilgebruik vrijwel altijd de eisprong gevoeld. Dus idd halverwege de pilcyclus die ongipijn. En dan daarna weer bij de menstruatie.
    Ben nu alweer een jaar pilloos, ivm medische achtergrond, maar ook zonder pil zijn de "gevoelens" hetzelfde.

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja, heb al een test gedaan.. negatief. Phieuw!

Eisprong voel ik niet altijd, en dan is het 1 dag vaak. Dus niet een paar weken zoals nu.

Heb de vk gebeld, die adviseerde eerst een urine test op blaasontsteking. Ondanks dat ik die klachten niet heb met plassen, toch ff doen. Dus morgenvroeg maar een potje inleveren bij de ha.. :(

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Geen blaasontsteking..
    Kan elk moment nu ongi worden. Buikpijn is sinds vandaag echt erg :( echt nog nooit zo gehad. Normaal is het minimaal.
    Hopelijk ia het dus gewoon de aanloop ernaartoe en ben ik er straks vanaf..

7. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Als het na je menstruatie niet over is kun je een kweekje laten maken. Wellicht heb je een infectie van de baarmoeder.

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ongi is bijna weg.. Gelukkig niet veel buikpijn meer maar ik houd het in de gaten ja!

Deel Deze Pagina