Onze dochter is inmiddels 16 weken oud. De bevalling van 1,5u was goed gegaan, alleen bleef ik naweeën houden wat het gevolg was van gestold bloed dat nog in mijn bm zat. Nadat dat eruit gedrukt was heb ik infuus gekregen en was alles snel het oude. Inmiddels ben ik al 1x ongi geweest, niet heftig maar toch, en aan de pil begonnen. Ik zit midden in de strip. En heb nu ong. 1 week blijvende pijn als in menstruatie pijn. Savonds is mijn buik ook opgezwollen. Heeft iemand dit ook gehad? Is dit normaal, komt het door de komende ongi of kan er iets anders zijn?
Ik heb tijdens mijn pilgebruik vrijwel altijd de eisprong gevoeld. Dus idd halverwege de pilcyclus die ongipijn. En dan daarna weer bij de menstruatie. Ben nu alweer een jaar pilloos, ivm medische achtergrond, maar ook zonder pil zijn de "gevoelens" hetzelfde.
Ja, heb al een test gedaan.. negatief. Phieuw! Eisprong voel ik niet altijd, en dan is het 1 dag vaak. Dus niet een paar weken zoals nu. Heb de vk gebeld, die adviseerde eerst een urine test op blaasontsteking. Ondanks dat ik die klachten niet heb met plassen, toch ff doen. Dus morgenvroeg maar een potje inleveren bij de ha..
Geen blaasontsteking.. Kan elk moment nu ongi worden. Buikpijn is sinds vandaag echt erg echt nog nooit zo gehad. Normaal is het minimaal. Hopelijk ia het dus gewoon de aanloop ernaartoe en ben ik er straks vanaf..
Als het na je menstruatie niet over is kun je een kweekje laten maken. Wellicht heb je een infectie van de baarmoeder.