Hallo allemaal. Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie denken als ik mijn symptomen hier opschrijf. Ik zal beginnen bij de symptomen waar ik het meeste last van heb. -Duizeligheid -Veel eten (normaal zou ik al misselijk worden van het idee elke week mc donalds te eten, maar nu kan ik het elke dag wel eten. Een sterke neiging naar vet eten.) -Humeurig (normaal ben ik, al zeg ik het zelf, heel makkelijk bijna nooit chagarijnig of boos. Hier sta ik zelfs bekend om bij iedereen die ik ken. Maar nu ben ik continu chagarijnig en boos en zelf verdrietig, heel raar!) -Opgeblazen gevoel, vooral het onderste gedeelte van mijn buik. -Zeer gevoelige tepels en ook heb ik zachtere borsten dan anders. -Rare steken bij mijn lies, niet elke dag maar wel geregeld. -Ben erg misselijk geweest al moet ik toegeven dat dat momenteel erg is afgezakt. (de afgelopen dagen al niet meer misselijk geweest.) -Erg moe (en dat terwijl ik momenteel tussen 2 banen in zit en dus niet veel hoef te doen) -geregeld geirriteerde ogen (ben lesdragend en heb al vanalles geprobeerd, nieuwe lenzen enzo) Ik ben pas 3 maanden gestopt met de pil. De eerste maand had ik een cyclus van 27 dagen, de tweede maand had ik een cyclus van 30 dagen. Als ik 30 dagen aanhoud dan zou ik 27 december ongesteld moeten worden. Heeft iemand dezelfde klachten gehad? Grts
He hoi Zou kunnen hoor! Maar ja, je weet het pas echt zeker met een positieve test in je handen. Om een voorbeeld te geven...ik heb ook veel van deze klachten, ben nu 2 dagen overtijd, maar de test gaf toch echt niet zwanger aan. Soms wil je zoooo graag dat je lichaam een loopje met je neemt. Nog een paar daagjes en dan kun je testen. Spannend hoor en succes!
Jup, heb die klachten ook gehad, en die drang om vet te eten heb ik nog steeds. Zou wel kunnen dat je zwanger bent, maar kan niemand je hier garanderen. Ik zou een testje doen als ik jou was, dan weet je het zeker. Groetjes Xena
Hey meid, Hier iemand met toch gedeeltelijk dezelfde symptomen. Ik kan ook ten vroegste testen op 27 december maar ik ga ervanuit dat mijn lichaam weeral een loopje met mij gaat nemen, zoals iedere maand. Groetjes Stephanie
En Stephanie.. Al getest? Ik ben nog niet ongesteld geworden maar ik dacht er zelf aan om de 31e te gaan testen.. Of zou ik beter nog een week kunnen wachten. Aangezien mijn cyclus niet 100 % stabiel is geweest. 1e keer 27 dagen 2e keer 30 dagen. Komt overgeven en tegelijk het gevoel dat je darmen verstopt zijn jullie bekend voor? Het kan ook heel goed zijn dat ik gewoon ziek aan het worden ben hoor hihi. Grts
ik ben ook al lang overtijd en heb zelfde symptonen maar de testen zeggen steeds van niet...!? Normaal duurt me cycles 27 dagen, maar nu blijft hij ineens lang weg. ben van plan eind vant jaar weer een test te doen, Gr.petra
Ik heb nog altijd niet getest, als mijn regels niet komen maandag de 31sten dan zal ik ' s morgens testen. Ik hou jullie op de hoogte.
OOO DeboraV, ik had domweg niet gelezen dat je ook zal testen de 31sten, stom stom van me. Ik heb voor de moment niet echt het gevoel dat ik misselijk ben maar soms komt het op en dan is het echt balen. De laatste tijd heb ik ook zoveel honger niet normaal, en ' s nacht geraak ik moeilijk in slaap (kan gerust van de stress zijn hoor) Nuja er zit niets anders op dan wachten. Persoonlijk denk ik dat mijn lichaam weer zoals vele keren een loopje gaat nemen.
Hey DeboraV, weet je indertussen al wat meer? Ik kon mijn vanmorgen niet inhouden en heb dus maar getest, 2 dagen overtijd en negatief, dat denk ik toch, want als ik hem in het licht hou zie ik een streepje...ik wacht nog een paar dagen af.
Ik heb inmiddels bloedingen gehad maar geen menstruatie, krijg nog contact met mijn huisarts vandaag maar ik heb zeer waarschijnlijk een miskraam. Maar zekerheid heb ik nog niet dus het wordt afwachten.
och meid, ik hoop voor jou dat je goed nieuws krijgt..dat je zwanger het nieuwe jaar in kunt. Ik duim voor je.