hallo mijn persona heeft gisteren en eersgisteren mijn ei aan gegeven,,gisteen had ik heel erg veel buikpijn na mijn avonddienst,,, thuis op de wc..moest er iets uit mijn vagina komen maar het wilde niet,,dus ging ik met toiletpapier erover om het eruit te halen het leek een soort velletje met kleine balletjes erin/op het was ook een erg sterk vel... mijn erge buikpijn was wel weg..vanmorgen op mijn tanpon vond ik hetzelfde,,en als ik mijn vagina af veeg komen er ook harde stukjes mee kan iemand me vertellen wat het kan zijn ben een beetje bang
misschien wat slijm van je eisprong... er kan verder nog niet veel zijn als je net pas je eisprong hebt gehad heel veel succes
dankjewel ja ik had bloedverlies op de dag van mijn eisrpong volgens de persona,,, en op dag2 van de eisprong had ik dat vel,,,leken net eitjes,,vlies met eitjes heel raar
Danielle, Je hebt dit topic ook al in zwanger worden geplaatst. Deze ga ik op slot doen. Dubbel posten is niet toegestaan, het is al vaker voorgekomen, wil je hier een beetje op letten. Heb geen idee wat het is geweest, maar denk geen miskraam. Denk dat je morgen beter contact met je huisarts kan opnemen. Elvira Moderator Zwangerschapspagina.nl