Hee allemaal, Er zijn denk ik niet heel veel mensen die hier ervaring mee hebben, maar ik dacht ik probeer het toch. Wij zijn begonnen met insemineren voor ons tweede kindje. Bij onze dochter is dit na een jaar en drie maanden via zelfinseminatie gelukt Alleen de afgelopen vijf maanden bij het zelfinsemineren zit er telkens bloed aan het einde van de zelfinseminatie spuit. Te diep kan eigenlijk niet, want de spuitjes zijn zeker niet extreem lang. Nadat ik heb geinsemineerd en er is bloed te zien op het spuitje krijg ik buikkrampen. De huisarts kan dit voor nu nog niet plaatsen en ze wil op 26 april een inwendig onderzoek doen. Hebben jullie hier mogelijk ervaring mee gehad? Groetjes Bamy
Hoi Bamy, wat vervelend.. wij hebben ook zelfinseminatie gedaan vanwege mijn vaginisme en het ging dus moeizaam soms maar eigenlijk nooit bloed gehad erbij. Denk dat het dus inderdaad verstandig is dat je naar de huisarts bent geweest, bij een inwendig onderzoek of een uitstrijkje komt er misschien wel wat uit wat het zou kunnen verklaren. Hopelijk word er iets gevonden wat ook makkelijk opgelost kan worden!
Ik doe ook zelfinseminatie maar dit nog nooit gehad. Misschien een wondje ergens wat niet goed geneest en telkens weer opengaat door de spuit? Goed iig dat je het de huisarts na laat kijken.
Hier door lesbisch ouderschap ook zelfinseminatie. Maar nooit bloed gehad. Misschien een gevoelige baarmoedermond?