Bloed braken, 30 weken zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mieleke, 15 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieleke

Mieleke Actief lid

5 feb 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 30 weken zwanger. Misselijkheid is al even geen issue meer maar vandaag toch weer erg onpasselijk. Geen pijn, alleen weinig eetlust en maaglast... nu braakte ik net een tweetal grote gulpen bloed op, na wat sla die ik geprobeerd had te eten. Even later weer, enkel bloed. Geen sliertjes, maar een mondvol. Is dat iets om mij ongerust over te maken, of komt het gewoon van het braken? Ik heb echt geen pijn, en geloof mij, ik ben heel kleinzerig. Dokter bellen? Materniteit?

2. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Volgens mij is bloed overgeven altijd iets wat direct gemeld moet worden, los van het feit dat je zwanger bent. Zou direct de huisartsenpost bellen!

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik zou absoluut een arts bellen. Bloed braken is nooit 'normaal'.

4. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je inmiddels contact met het ziekenhuis gehad hebt. Maar dit is echt niet normaal. Zo niet dan nu meteen doen!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hopelijk heb je gebeld, en ben je inmiddels gezien door een arts, want nee, dit is niet goed!

6. Kan het niet zijn dat er een adertje gesprongen is van de druk? En meer bloed lijkt door speeksel?

Sterkte en altijd liever een keer teveel bellen dan te weinig.

7. Mieleke

Mieleke Actief lid

5 feb 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondertussen ben ik onderzocht en is er bloed genomen. Mocht mijn hemoglobine extreem laag staan, word ik alsnog naar het ziekenhuis doorverwezen vanavond. Bedankt voor jullie adviezen!

8. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Jeetje, goed dat je er toch achteraan bent gegaan. Hopelijk knap je snel op!

9. En al een oorzaak gevonden?
    Hoe was je hb?

Sterkte!

Deel Deze Pagina