Hi meiden, Ik ben nu 10 dpo en het viel me op met testen dat ik witte vlokken in mijn urine had. Nu lees ik op internet dat dit kan duiden op een zwangerschap? Heeft iemand hier ervaring mee? De test was overigens negatief. Een blaasontstek8ng zou ook kunnen maar ik denk het niet.
Op de dag dat ik testte (1 dag voor nod) had ik ook witte vlokjes in mijn urine. De geur was ook heel intens en ook was de urine heel donker. Nu belooft dat voor jou natuurlijk (helaas) niks, maar ik denk wel dat het een met het ander te maken heeft gehad. Succes!
De witte vlokjes zijn gewoon afscheiding wat meekomt tijdens het plassen. Ik heb dat bijna altijd gehad toen ik bezig was met zwanger worden en ik in mijn lf zat. Ik was daarbij niet zwanger. Mi zegt het dus niks over wel of niet zwanger zijn. Over 2 dagen nogmaals testen! Succes.
ik heb echt geen idee dat met een zwangerschap te maken heeft maar het viel mij ook alleen op toen ik zwanger was
Bedankt meiden, ik ben benieuwd. Ik test al ruim anderhalf jaar bijna elke maand en ik heb het nog niet vaker gehad. Ik hoop zo dat het goed nieuws is!!!
Spannend! Ik heb mijn vorige zwangerschap de hele tijd vlokjes in mijn urine gehad.... Hoop het voor je!
Ik heb regelmatig witte vlokjes in mijn urine, of ik nu wel of niet zwanger ben. Het is afscheiding en hoeft het niet perse iets te zeggen over een zwangerschap
Ja ik had het ook bij onze dochter. Alleen toen ik nog niet wist dat ik zwanger was ook iets met 8/9 dpo. ij 12 dpo eerste echte positieve test in handen! Wil je geen valse hoop geven misschien is het toeval maar mij viel het toen ook op. Hele veel succes!