pffffffffff ga straks even testen dan en dan maar zien wat het word maar is het niet beter dat ik met ochtendurine test dan?
Ochtendurine is wel geconcentreerder, maar voor de test maakt het volgens mij niet heel veel uit. Doen waar je jezelf het beste bij voelt; als dat met ochtendurine is dan pas morgenvroeg testen. Wens je veel succes en ben heel benieuwd! Keep my fingers crossed...x
Hallo meiden, Jeetje wat is er ineens veel gepost zeg. Even terug naar een paar dagen geleden: @Emma, lekker dat jullie ook nog een vakantie in het vooruitzicht hebben. Wij gaan 2 weken naar New York, zo'n zin in! Jij zit nu in je vruchtbare dagen; zet 'm op! @Saskia, balen... jij ook al ongi geworden. Me too! Én hoe!! ik heb geen normale menstruatie. Ik verlies enorm veel bloed en hele grote stolsels, voelt bijna hetzelfde als m'n miskraam (waarbij het vruchtje van 11 weken af kwam). Zoo vaag. Weet niet wat ik hiervan moet denken. Had ook maar een cyclus van 28 dagen. Dus niet overtijd, dus ook niet zwanger, dus ook geen vroege miskraam. Nouja misschien maar goed ook zo'n GROTE schoonmaak van m'n baarmoeder. Wie weet heb ik hierna nooit meer bruinverlies haha wishfull thinking Maar hebben jullie dit ook wel eens gehad? @Trotse moeder, al getest? Spannend zeg! Liefs!
Zo. Bloeden lijkt te stoppen overmorgen nod.... Samengevat heb ik 2 dagen bruinverlies gehad en 2 dagen helder rood bloed niet veel wel tampon nodig.. Ik ga overmorgen weer testen ik weet het allemaal niet meer zo... Groetjes Linda en iedereen veel succes!!
ik heb nega getest vanmiddag maar nog geen ongi te bekennen ook nog geen teken ervan dus maandag langs ha als ik het nog niet ben liefs
Natuurlijk laat ik het weten!!Ik hoop dat het bij jouw (ook) LUKT!!!!!! Ga wel morgen pas testen denk ik... Of toch vanmiddag!!
Beginneling, leuk hoor New York, ik ben er 3 jaar geleden geweest. Toen heeft mijn vriend samen met zijn broer, schoonzus en vader de New York Marathon gerend. Ik vind het een hele leuke stad! Veel plezier alvast Balen ook weer van je menstruatie, bah:x. Ik heb ook weleens een ongi gehad met veel stolsels, dat viel mij toen echt op, maar ik was toen ook gewoon op tijd ongi geworden. En ja, ik zit in mijn vruchtbare periode, en wat voel je je dan emotioneel weer op en top, ik kan alles aan. Ik zie er wel weer een beetje tegenop de aankomende 2 weken, krijg ik veelal weer die sombere buien en daar heb ik zo geen zin in.... Trotse Moeder, jammer dat de test alweer negatief was. Maar misschien is het wel positief dat je nog geen tekenen hebt van een naderende ongi. Hopelijk behoor jij tot de vrouwen die pas na een aantal dagen overtijd positief testen.
@ Beginneling, jij ook al Ik had de eerste dag van mijn ongi enorm slijmerig bloed. Het zag eruit als vruchtbaar slijm, maar dan heel bloederig. En heel erg veel ook. Echt grote klodders. Heel vaag, nog nooit gehad. Had ook heel veel krampen. De dagen daarna was het gewoon helder bloed.
@ Trotse moeder, Linda en Loopy wat jammer dat jullie alledrie negatief getest hebben. Ben ook benieuwd omdat er bij jullie alledrie ook nog geen ongi in zicht is... @ Beginneling: ik heb inderdaad precies hetzelfde en zie het ook maar als een grote schoonmaak van mijn lichaam. Vroeger (voordat ik aan de pil, spiraal en nuvaring ging) had ik elke maand zo'n menstruatie. Dus misschien heb ik eindelijk weer mijn eigen cyclus terug.... Heb nu al ruim een jaar geen hormonale voorbehoedmiddelen gebruikt dus het zou wel tijd zijn zeg... Oh en New York, super zeg! Heel veel plezier. Ben er nu twee keer geweest en beide keren top. Kan niet wachten om weer te gaan en heb zelfs plannen om er ooit te gaan wonen. Het is een van de weinige steden ter wereld waar ik me meteen thuisvoelde....
gistermiddag megakrampen ik dacht daar komt ongi..Maar weer een veegje bloed en nu weer niks meer.... Ik snap het niet meer..Wel test gedaan weer negatief.Vandaag is officiele nod.....als het wegblijft test ik over een paar dagen nog eens.....
Ohhh meiden, ik baal weer als een stekker. Ik heb nu alweer een paar dagen bruine afscheiding, en ja gewoon 8 dagen voor NOD, da's echt niet normaal voor mij:x. Ik word echt gek van mijn lichaam, sinds het HSG-onderzoek is mijn cyclus zo stom aan het doen. Vorige maand (de maand van het onderzoek) werd ik dus plotseling ongi, zonder bruine afscheiding en nu dus 8 dagen voor NOD, pfff. Nou ja, laat die ongi nu dan maar doorbreken anders loop ik gewoon 2 weken met maandverband en als het nu doorbreekt hebben we weer eerder een kans. Wij gaan weer door naar ronde 20....hoe lang nog te gaan voor we zwanger zijn???? Hoe gaat het verder met jullie?
Hoi allemaal, Ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben na 5 rondes clomid 2x zwanger geweest, maar heel kort heb ik dat mogen meemaken want dit is geëindigd in een miskraam. Daarna hebben ze mij maar wat aan laten klungelen en uiteindelijk mocht ik weer starten met clomid, dit heb ik weer 5x gedaan, zonder resultaat en ook zonder eisprongen. We hebben nog heel weinig kansen gehad dit jaar. Nu ben ik deze cyclus gestart met hormoonspuiten, namelijk puregon en pregnyl om de eisprong op te wekken. Afgelopen woensdag heb ik mijn pregnyl spuit gehad en de dag erna kreeg ik wat rozeverlies, vrijdag ook en zaterdag was het echt rood en nu ook net weer helderrood bloedverlies. Het is niet superveel, maar wel met plassen komt het eruit (sorry voor details). Ik heb de gyn al gebeld, maar hij zegt dat het erbij kan horen. Maar dit duurt al 4 dagen zo. Waar zou dit aan kunnen liggen want ik voel me er niet prettig bij. Hebben jullie dit allemaal ook altijd? En kun je hier toch zwanger mee worden? Dit is voor mij de eerste keer. Liefs Jojoba
Jojoba, ik kan je geen antwoord geven, ik gebruik zelf namelijk niks van hormonen of iets dergelijks. Bij mij komt de bruine afscheiding gewoon in mijn eigen cyclus.
he hallo ff een rare stomme vraag ik ging net ff plassen maar toe n ik afveegde veegde ik heeel super licht roze mee het leek echt niet op bloed zit mijn ongi eraan te komen ??zo vroeg al