Bloed, bruine afscheiding, bruinverlies, bloedverlies na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beginneling, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    @Saskia. En ben je al ongesteld geworden?
    Ik hoop zo van niet voor je!!

Ik ben gisteravond helaas ongesteld geworden en niet zon beetje ook. Heb ontzettende buikpijn. Hebben jullie het ook altijd zo erg??
    Ik word er gek van.:(

Kus Femke

2. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hihi, nee hoor, dat kan niet thuis. Maar ik werk in een verpleeghuis waar wij zelf onze bewoners mogen testen. En toen dacht ik, goh laat ik eens een testje wagen.
    Helaas, sinds vanmorgen sta ik op rood:( Op naar ronde nummero 11.

Liefs!

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hallo dames, graag sluit ik me bij jullie aan. We zijn al zo'n 2 jaar bezig om zwanger te raken van ons eerste kindje. Helaas lopen we hiervoor in het zh. Na 2x IUI, met maar 0,3 miljoen zaadcellen, zullen we nu doorgaan voor ICSI. Hiervoor staan we op de wachtlijst en hebben 6 maanden te wachten. Omdat we nu niet meer moeten heb ik deze maand ook geen ovutesten gebruikt. Ik heb altijd wel een aardig idee wanneer mijn ei zal zijn.

Vorig weekend zou mijn ei zijn en dus hebben we geklust. Op maandag ineens helder rood met afvegen. Een tampon ingedaan en deze had bijna niets. De hele week elke dag een drup in mijn onderbroek en met afvegen wat bruinig. Gisteren werd ik wakker met allerlei vegen in mijn onderbroek. Zooooooo vaag! Dit heb ik dus nog niet eerder gehad. Vanmiddag naar de toilet geweest en nu helemaal niets meer met het afvegen.:( Moet nog een week voor mijn NOD, maar snap er nu dus niets meer van.:(

4. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Nou zucht,ik weet het niet meer.
    Heb vandaag steeds steken vanonder. Wat dat nu weer is:(.
    Misschien wel teken van eisprong.
    Vanavond maar voor de zekerheid klussen.
    Vorige week zaterdag voorhet laatst gedaan dus,mag het onderhand wel weer.

Saskia1984-->hoe ist ermee?
    LaFemme--> Balen joh,op voor de volgende ronde..Heb het gelukkig nooit echt erg. Laatste x 5 dagen.
    Timon--> Nog een week voor je NOD? mmwah..Hopelijk is het raak voor je.

liefs Marielle

5. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    @ Saskia: Wat vervelend meisje een kelderende temp en rood.... En nu de mmm. Ik hoop dat jullie daarmee ook wat meer duidelijkheid krijgen. Ik wil je heel veel kracht toewensen en dinsdag veel succes! Dikke knuffel van mij x

Hier is het bruinverlies ook van start gegaan, dus voor ons ook een nieuwe ronde...

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, de ongi is doorgezet. Morgen naar de huisarts. Geeft me nu wel een fijn gevoel... eindelijk gebeurt er eens iets!

@ Timon, ik hoop voor je dat het raak is. Ik duim dat het gewoon een innesteling is. Je weet immers maar nooit en hoop doet leven!!!

@ Femke, ik ben nooit heel erg ongesteld. Vroeger wel. Nu ben ik zelfs minder ongesteld dan toen ik aan de pil was. Het duurt wel een week voordat ik er vanaf ben... en dan dus van tevoren een week bruinverlies... pffffff :(

@ E1982, ook weer bruinverlies meis :( Ze zeggen dat je dan nog steeds zwanger kunt zijn, maar ik heb die hoop inmiddels voor mezelf al opgegeven. Hopelijk geldt dit voor jou niet.

@ LadyIngrid, balen... ronde 11 alweer! Gaat snel hè, maar tegelijkertijd ook zooo langzaam... lekker dubbel vind ik :x
    Het zag er hoopvol uit, echt heel jammer dat het niet raak was. Ben je ook van plan om de mmm binnenkort in te gaan of willen jullie het nog eerst een tijd zelf proberen?

7. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi Saskia,

Als het aan mij lag zou ik dat wel willen, maar aan de andere kant ik weet waar het aan ligt. Mijn vriend is een week van huis vanwege werk en tijdens die week dat hij moet werken heb ik mijn ei.
    Hij wilde ook nooit dat ik me zo ging focussen op mijn cyclus, maar sinds vorige week heeft hij toch iets meer toegegeven, ik ga nu mijn temp bij houden.
    Ben benieuwd wat het oplevert! Hij heeft het er ook over gehad dat hij volgende wk vrij zou nemen en dat komt goed uit, want ik verwacht ergens die week mijn ei. Dus wie weet!

Liefs!

8. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Daar ben ik weer, lekker met vakantie geweest, en nee... niet zwanger. "ga lekker met vakantie, iedereen met kinderwens wordt zwanger tijdens de vakantie" NOT. Ben inmiddels al 3x met vakantie geweest haha.
    Ronde 19 is een feit!

Maargoed het leventje gaat natuurlijk gewoon weer door als je thuis komt en zo ook dit forum!

Balen Saskia, jeetje het zag er zo hoopvol voor je uit. Succes bij de huisarts morgen. Ik hoop dat hij/zij jullie spoedig zal doorsturen naar het ziekenhuis en dat het allemaal niet te lang gaat duren.
    Voor mij gaf het ook een goed gevoel om er naar te laten kijken, geeft weer wat rust en het voelt dat je er ook echt iets mee doet.

@ Emma, hoe is het met met jou?

@ Iedereen; hoe staat het er voor?

Hier net van m'n ongi af. Het was gelukkig niet zo'n heftige als vorige keer. Ook wel fijn want op vakantie zit je daar niet op te wachten. Vandaag in het ziekenhuis geweest voor een echo, deze cyclus gaan ze helemaal monitoren om te zien hoe mijn baarmoederslijmvlies zich gaat ontplooien. Om zo te kunnen achterhalen waar dat 'verdomde' bruinverlies vandaan komt. Dit was de eerste echo van deze cyclus, vrijdag weer één.
    Nu zag alles er perfect uit...

Ik hou jullie op de hoogte!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ LadyIngrid, wat fijn dat je vriend vrij neemt en dat je dan ook waarschijnlijk je ei gaat hebben. Hopelijk brengt dat geluk :)

@ Beginneling, slopend hè pffff. Vooral omdat het bruinverlies je zo onzeker maakt en je geen oorzaak te horen krijgt. Maar feit is dat alle meiden die ik spreek met bruinverlies, zeer moeilijk zwanger raken. Het moet dan toch ergens aan liggen lijkt mij :(
    Wel fijn dat ze je deze cyclus gaan volgen. Ik ben benieuwd of er iets uitkomt. In ieder geval super dat het er voor nu allemaal perfect uit ziet!

10. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hallo Dames,

Ik sluit me aan bij jullie. Ben 11 september gestopt me de pil en net zoals altijd werd ik 14 september ongi, 4 oktober had ik donkerbruin bloed verlies dacht wordt ongi maar het bleef maar 2 dagen en donker, 10 dagen later (14 opktober) had ik hetzelfde weer en weer 2 dagen echt vreemd allemaal. Weet dus nu niet hoelang mijn cyclus is en wann mijn eisprong is enz. Wil eigenlijk niet aan testen beginnen want dan heb ik zo'n moet gevoel en dat wil ik "nog" niet ben immers net gestopt met de pil. Hoop dan maar dat ik snel ongi ben en dat mijn cyclus weer terug gaat naar 28 dagen net zoals het voor de pil was.

Hebben jullie enig idee wat het kan zijn wat ik heb? (misschien is deze vraag wel veel eerder gevraagd in dit forum, sorry, heb namelijk niet alles kunnen lezen.)

Liefs Tutsje

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    tutsje, het zou best kunnen zijn dat je lichaam nog even op gang moet komen en moet wennen. Ik zou even een tijdje afwachten en anders contact opnemen met je huisarts als het echt heel lang gaat duren. Succes!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Beginneling, dit zag ik in een van je eerste berichtjes hier. Het dik gedrukte is wat mij nu overkomt en eigenlijk snap ik geen jota meer van mijn lichaam. Hoelang had jij dit? Ik heb het nu ongeveer een week gehad en vanaf zondag sluimert een hoofdpijn. Gisteravond ging ik met een knallende koppijn naar bed, maar stond er ook mee op. Door een halve aspirine is het nu amper aanwezig.

13. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    @ timon; spannend voor jou! Heb je normaal gesproken wel altijd bruinverlies voor je ongi?
    In die cyclus dat ik zwanger werd had ik volgens mij 5 dagen na mn eisprong 2 drupjes licht beige afscheiding en op de dag van de positieve test. Maar echt bijna niets, het is dat ik er zo ontzettend op gefocust was. Ieder ander had denk niets gezien...

Hoop voor jou dat het een goed teken is!! Laat je weten hoe t afloopt?

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb 1 of 2 dagen na mijn ei een helder rode veeg gehad en hierna ongeveer een week vaag bruin. Je kan je voorstellen dat ik mijn lichaam even niet meer snap.

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heel erg spannend en ik kan me goed voorstellen dat je er niks meer van snapt. Ik hoop dat het een goed teken is, ik blijf duimen. Alles is mogelijk, zelfs zwanger worden terwijl het op de natuurlijke manier (bijna) niet kan!
    Vrienden van goede vrienden van ons konden via de natuurlijke weg niet zwanger raken. Hij had zeer slecht zaad. 3x ivf gehad, mocht niet baten. Toen gooiden ze de handdoek in de ring en 3 maanden later was ze zwanger via de natuurlijke weg... daarom blijf ik erin geloven. Alles is en blijft mogelijk!

16. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    hallo allemaal.
    hier even een vraag, alleen weet ik niet of dit het goede onderwerp hiervoor is.

Ik heb namelijk mijn ongesteldheid gehad, en 2 dagen was het dus weg, maar nu ik gister seks heb gehad is het meteen weer begonnen. voor 1 dag, want het is nu weer weg.

Ik vraag me af hoe dit kan, was dit nog een soort restant?

mijn eerste cyclus na de pil duurde 84 dagen, hiervoor de 2e ronde duurde maar 21 dagen. van de laatste dus uitgaan heb ik vandaag mijn ei, maar gister seks gehad, waarom had ik gister dan roze rood afscheiding?

Groetjes layla

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik weet het niet Layla, ben geen dokter... maar het klinkt alsof het gewoon nog een laatste restje was. Of was het erg hevig?
    Het zou kunnen komen dat door de seks er nog wat nagekomen is. Als het stopt en niet heel hevig is, zou ik me er niet al te druk om maken.
    Succes!

18. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    oke dankje saskia, ja denk zelf dat het wel na restjes dan kunnen zijn.
    verder geen ernstige dingen ofzo haha, voel me ook verder wel redelijk in orde.

groetjess

19. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik wil een ovulatietest kopen. Kan je die vaker gebruiken of is dat voor eenmalig gebruik?

Groetjes Femke

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Die zijn voor eenmalig gebruik Femke. Succes!

Deel Deze Pagina