Slecht meiden, hééél slecht. Ben in tranen uitgebarsten op mijn werk, gelukkig ben ik vandaag met 1 collega. Maar 4 miljoen zaadjes en het merendeel is dood. Het levende zaad is enorm slecht, traag en snel dood. Manlief wordt doorgestuurd naar de uroloog. Ben gebroken, kapot en zeer verdrietig. Ik denk dat ik maar af ga sluiten hier en naar huis ga Zwanger worden lijkt erg ver weg...
Aah nee, meid! Wat sneu!!! Dit is echt niet waar je op zit te wachten... Voel zo met je mee, joh....Hopelijk kan de uroloog met positief nieuws komen. Tegenwoordig kunnen ze heel wat met al die medische kennis... Ik denk aan jullie, meid....Heel veel sterkte en ga inderdaad maar naar huis en jank maar even lekker uit....
Ohoh....heb vanmorgen licht positief getest. Had ik echt totaal niet verwacht. Zal kijken of ik de foto van vanmorgen erop krijg.
Dit is m. Echt heel licht..maar een streep is een streep toch? Ik hoop zo dat het blijft zitten. Heb sinds vanmorgen beige/bruinverlies net zoals elke maand. Maar wat wel anders is dat mijn borsten zeer doen. Niet zoals na m'n eisprong maar anders en heb last van mijn buik. Het gevoel alsof ik een te strakke broek aanheb. Ik ga duimen en hopen dat het goed blijft zitten en er vrijdag of zaterdag nog een testje aan wagen. Bekijk bijlage 24401 Heb voor m'n miskraam vorig jaar nooit bruinverlies gehad. Dit is echt iets van dit jaar. Als het deze maand toch misloopt ga ik naar de huisarts. Want dat zit er toch iets niet helemaal goed misschien. Kan het eitje wel bevrucht worden maar krijgt het niet de tijd om goed in te nestelen.
Och jeetje Saskia wat een ontzettend klotenieuws zeg. En dan kom ik aan met m'n nieuws waar je natuurlijk niet op zit te wachten. Heel veel sterkte voor jullie tweetjes. Dikke knuf
@Lizz: die ziet er goed uit hoor!!! ik ga je heel voorzichtig feliciteren...en heel hard voor je duimen!! geen of wel bruinverlies zegt dus blijkbaar niets over een evt zwangerschap! dat bewijs jij dan wel weer... ik heb trouwens sinds vandaag ook last van die buik, richting mn liezen. beetje trekkerig gevoel. Ik draag voor zekerheid maar een trainingsbroek vandaag, want die skinny jeans kan ik even niet verdragen
Hey Lizz, ziet er goed uit hoor die streep! Proficiat, geniet er maar lekker van. Veel meer meiden hebben last van bruinverlies in het begin van hun zwangerschap, kijk maar eens bij het zwangerschapdeel van dit forum. @zus: Vandaag een nega test zie ik. Vervelend nog geen zekerheid, maar vind het trekkerige gevoel wel goed klinken. Voel je je verder nog zwanger (ten opzichte van normale nod klachten)? Groetjes
@Lizz; gooi je er morgen nog een testje tegenaan?? @E1982: behalve het trekkerige gevoel en uitblijven van alle andere PMS-klachten voel ik me niet zwanger ofzo. Ik weet natuurlijk ook helemaal niet hoe dat voelt! haha! Ik ben wel erg wisselvallig in mijn humeur. Ik zat net al te huilen om een aflevering van The Hills (MTV 'reality' serie) heel erg!! En vanmorgen was ik enorm in paniek toen ik de afstandbediening van de tv niet kon vinden (en gewoon voor mijn neus lag, trouwens ). Maar dit kunnen natuurlijk ook PMS-klachten zijn. Ik baal alleen dat ik zelfs niet eens een vage test heb. Al had ik die nou, dan kon ik tenminste morgen nog een keer testen. Nu moet ik zeker tot vrijdag wachten. En dat duurt zo lang!!! pfff....
@Lizz; sorry ik lees weer niet goed...vrijdag of zaterdag ga je testen! Ik doen dan lekker met je mee!
Bedankt meiden... en Liz, het is je gegund hoor! Ik vind het niet erg, ben blij dat mensen vandaag ook nog goed nieuws krijgen Alvast een voorzichtige felicitatie