Bloed, bruine afscheiding, bruinverlies, bloedverlies na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beginneling, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wauw Linda ook al! Van harte gefeliciteerd :D

Het moet ook allemaal op het juiste moment kloppen. Helaas klopt er bij ons iets niet, maar feit is dat ik nog steeds geen bruinverlies heb en zit vandaag op dag 10 na mijn eisprong. Gek hè!

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren.

Zo zie we maar dat er hoop is ondanks bruinverlies. Heb geen bruinverlies meer gehad na m'n nod. Dus gaan ervan uit dat het nu goed zit en blijft zitten. 9 december heb ik mijn eerste afspraak en meteen een echo. Kon wel eerder terecht maar dan zouden ze een inwendige echo doen en dat zie ik niet zo zitten. Even geen geklooi daarbinnen tot ik heb gezien dat alles goed zit.

Iemand nog iets van Zus gehoord???

3. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Het is dag 13 naar mijn laatste bruin verlies en ik ben al een kleine 2 maanden niet ongi geweest. Ik heb afgelopen zaterdag getest maar het was negatief, dus ik baal ongelooflijk dat het zooooo ontzettend lang duurd voordat de duivels komen :(

4. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Iedere maand..

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Joehoe, weer een zwangere! Gefeliciteerd!!!

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nog een zwangere! Linda, van harte!

7. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    GEFELICITEERD voor de zwangere dames.

En inderdaad, je kan gewoon zwanger raken met bruinverlies.
    Dat heeft de gyn me vorige week verteld.

Ik heb zelf nu last van gevoelige borsten, maar ik heb echt niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Het is alleen als ik tegen mn borsten druk en het voelt als een soort spierpijn. Ik heb ook vrij kleine borsten, a70, ik weet niet of dat iets uitmaakt.
    En tot nu toe heb ik een heel klein beetje licht bruinverlies.

Wie o wie kan me meer vertellen.
    ps: Ik heb ook nog niks gehoord van Zus, hopen dat alles goed met haar gaat.

Liefs Femke

8. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    @ emma, je bent er weer! Ik had je over het hoofd gezien. Waar zit jij nu in je cyclus? Al bruin gespot?

Ben ook erg benieuwd hoe het met zus gaat...

Ik ben nog niet ongi. Heb wel al 3 dagen donker bruinverlies met af en toe een wat rodere tint. Maar totaal nog niet ongi. Mijn ei was 15 dgn geleden gesprongen, normaal heb ik een lf van maximaal 14 dgn.
    Ga er wel vanuit ongi te worden hoor.

9. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Maar toch Beginneling, je bent wel overtijd, ik ga duimen dat die bruine afscheiding plotseling is verdwenen en jij toch zwanger blijkt te zijn;)...duim, duim, duim.

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar ik zit in mijn cyclus. Alhoewel ik weet wel dat ik op cd 25 zit, heb ook wel het idee dat ik een eisprong heb gehad maar aan mijn temp valt het niet echt te zien:(.
    Sinds mijn HSG is mijn cyclus helemaal van de leg. De eerste maand had ik een cyclus van 30 dagen, was dus alweer aan het verlengen na een paar maanden een cyclus van 28 dagen gehad te hebben8). De 2e cyclus na onderzoek kreeg ik ineens op cd 23 bruine afscheiding wat steeds erger werd en op mijn NOD ineens weg was. Ik 2x een test gedaan maar zo negatief als wat. Daarna werd ik 14 dagen later plotseling ongi zonder enig bruinverlies. Bij mijn eerste cyclus had ik overigens ook geen bruine afscheiding.
    En deze derde cyclus kan ik gewoon niet wijs worden uit zowel mijn temp als mijn vruchtbare afscheiding. Ik ben een beetje bang dat ik gewoon geen eisprong heb deze maand:(.
    En of het allemaal nou komt door het hsg-onderzoek dat ik geen bruine afscheiding meer heb of omdat ik sinds het onderzoek bijna geen cola meer drink...ik weet het niet:(. Ik weet alleen wel dat ik gek wordt van het onzekere rondom mijn cyclus.

Hoe was het eigenlijk in New York???

10. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hoe is het hier? En met het bruin verlies of zijn er misschien meer zwangeren? Ik ga morgen testen al denk ik het antworod al te weten, maar je weet nooit natuurlijk.

Liefs

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik word vandaag wel ongesteld, eerste beetje heldere bloed al gespot. Dit keer maar 3 dagen bruin, waarvan de eerste dag heel weinig en licht. Temp is hoog gebleven tot vanmorgen en een LF van 13 dagen. Ben er heel blij mee :D:D:D Is beter dan de 6 dagen bruin van de vorige keer!

Jij succes met testen, hopelijk gewoon 2 streepjes. Je weet inderdaad maar nooit...

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Spannend wat de test van Tutsje zal doen.

13. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen allemaal,

Mijn test was zaterdag (zoals verwacht) negatief maar nu had ik een hel prop helder slijm na het vegen in mijn toiletpapier, wat zou dat kunnen zijn?

Liefs

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het klinkt als vruchtbaar slijm :(

15. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    En dat betekend?

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dat je een eisprong hebt binnenkort. Maar dat zou wel heel raar zijn als je niet ongesteld bent geweest. Of het is een hele late eisprong. Weet je zeker dat je al een eisprong hebt gehad?

17. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Nee ik heb nog geen eisprong gehad en ik voel het ook niet dat ik een eisprong heb/heb gehad. En als ik een eisprong heb gehad dan hadden de duiveltjes toch moeten komen want mijn test was zaterdag nog negatief.

Liefs

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dan denk ik dat je nu vruchtbaar bent en binnen een week je eisprong krijgt. Het klinkt als cervixslijm oftewel vruchtbaar slijm.

19. Jel1978

Jel1978 Actief lid

11 nov 2009
    104
    0
    0
    Accountmanager
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb de afgelopen weken heel wat mee zitten lezen op dit forum.. Allereerst gefeliciteerd voor de zwangeren onder ons!! Hierbij mijn verhaal.. Sinds mei vorig jaar bezig met zwanger worden, in 2007 endometriose geconstateerd d.m.v. kijkoperatie, alle onderzoeken (samenleving, zaad, etc.) zijn goed. Op maandag 9 november wederom kijkoperatie ondergaan aangezien gynaecoloog niet begrijpt waarom het zo lang duurt aangezien 2 jaar geleden geconstateerd is dat de endometriose niet bij mijn eierstokken zit maar bij mijn blaas en darmen. Uitslag van kijkoperatie was goed, hebben ook eileiders getest en deze zijn helemaal vrij.
    Laatste menstruatie voor kijkoperatie was op 18 oktober dus zou mijn ei moeten hebben op 1 november maar ben dus 2 november geoperereerd (normaliter kan dit alleen tussen menstruatie en voor eisprong maar ging helaas niet anders i.v.m. de planning van het ziekenhuis en wilde wel graag nog dit jaar geoperereerd worden om alles uit te sluiten). Na operatie aantal dagen bloedingen gehad en zou volgens mijn cyclus (altijd heel regelmatige cyclus van 28 dagen) op 15 november mijn menstruatie hebben maar kreeg nu op 10 november al menstruatiekrampen en op 11 november kwam mijn menstruatie (wel veel minder bloedverlies dan normaal maar mss heeft dit te maken met het feit dat ik al wat bloed had verloren de dagen na de operatie???). Ik begrijp er nu dus even helemaal niets meer van, moet ik dus nu uitgaan van een nieuwe cyclus waarbij ik dus op 25 november mijn ei moet hebben? Dus is mijn cyclus waarschijnlijk door de operatie wat verstoord, heeft iemand enig idee? Sinds zondag geen bloedverlies meer maar wel continu steken terwijl ik dus eigenlijk pas volgende week mijn eisprong zou moeten hebben en uitgaande van de vorige cyclus pas de week erna. Snap er even helemaal niets meer van :(.. Sorry voor mijn lange verhaal maar ben nieuw hier en wat "voorgeschiedenis" leek me wel op z'n plaats..

20. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    ik heb al 22 dagen geen bruinverlies gehad, zou mijn lichaam dan eindelijk een keertje weer "normaal" fuctioneren?!?!

Deel Deze Pagina