Bloed, bruine afscheiding, bruinverlies, bloedverlies na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beginneling, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Meiden,

ik heb ook altijd bruinverlies in de tweede helft van mijn cyclus. Soms duurt het ook meer dan een week voor mijn ongesteldheid. Ik ben er gewoon zwanger mee geworden, en snel ook. De maand dat ik zwanger werd had ik het ook, en daarna ook nog vrij heftige innestlingsbloeding ook. Als ik geen zwangerschapstest had gedaan, had ik misschien gedacht dat ik een rare ongesteldheid had gehad of zo.

Misschien geeft dit een beetje hoop.

Groetjes,

Dominique

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Prettig om te weten, Dominique. Dank je!

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik heb nu heel licht roze verlies en mijn eitje is normaal nu zaterdag. de ovutesten worden ook met de uren donkerder.

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Jammer hoor, ben gisteren weer ongi geworden, op naar ronde 22. Maarrrrrr, het positieve is dat dit al de 3e ongi is waarbij ik van te voren helemaal geen bruinverlies had:)...

5. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ik heb vandaag weer bruinverlies zou dan eindelijk naar 72 dagen de duivels eraan komen???

Hoe is het verder hier?

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Klinkt goed, mamavanbo!

Jammer, Emma. Wat je zegt.. door naar de volgende ronde.

7. zus01

zus01 Niet meer actief

Hallo dames,
    Het is alweer enige tijd geleden dat ik hier heb gereageerd. Na mijn operatie van 2 november heb ik zo'n 2 weken nodig gehad om volledig te revalideren. Het is al met al enorm tegengevallen. Ze hebben ook meer moeten wegsnijden dan de scan uitwees. Ik heb me volledig op mn herstel gefocussed en daarom ook dit forum gemeden. Meer omdat ik even niet bezig was met kindjes/zwanger zijn en alles wat erbij komt. 1 week na mijn operatie ben ik (gelukkig) toch nog ongesteld geworden. Vorige week ben ik nog voor controle naar het ziekenhuis geweest. Het onderzoek wees uit dat wat ze weg hebben gehaaald wel degelijk endometriose was. het goede nieuws: ik moet nu van de pijn af zijn. Ik kon dat bij mn menstruatie van 2 weken geleden nog niet voelen, aangezien ik nog enorme napijn van de operatie had. Ik wacht dus eigenlijk met smart nu mij volgende (normale) menstruatie af. Helaas hebben we door de tegenvallende operatie ook onze vakantie moeten uitstellen. We vertrekken nu alsnog 4 december naar het zonnige zuiden! Daar ga ik even helemaal ontspannen en vooral van mijn man en het lekkere weer genieten. Uiteraard hoop ik nog steeds op een wondertje, maar de operatie heeft me doen beseffen dat er ook nog heel veel andere dingen mijn aandacht nodig hebben; mijn man, mijn werk, vrienden, familie....
    @Lizz; ik zie dat je zwangerschap goed verloopt! ik ben echt heel blij voor je. En jij blijft het ultieme voorbeeld dat je wel degelijk met bruinverlies zwanger kan zijn. Ik hoop dat veel dames hier hoop uit kunnen putten.
    Ik zal wat minder op dit forum aanwezig zijn, dus...af en toe zal ik uiteraard nog stiekem meekijken hoe alle zwangerschappen en cyclussen verloopt en ik wens iedereen het beste toe! Zwanger of niet; het leven is te kort om lang bij 1 ding stil te staan. Geniet van alles om je heen en dat maakt het leven pas echt waard.

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heftig verhaal zus! Goed dat je even de tijd neemt om te herstellen en om te genieten van de andere dingen om je heen. Veel plezier op vakantie en hopelijk kun je optimaal genieten in de zon samen met je man!

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    vorige maand had ik roze verlies voor mijn eitje

deze maand had ik gisteren ineens een beetje rozeverlies, een keer maar. zat gisteren op 5 dagen na mijn eitje en 8 dagen voor ongi. heb het normaal nooit voor mijn ongi en zeker zo lang ervoor niet.
    had ook een paar fikse steken in mijn onderbuik. en voelt erg trekkering nu.

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier een best wel blije Sas :)

De gyn was heel blij met mijn templijst, zag er keurig uit. Bruinverlies is niks om me zorgen over te maken. Ik heb een uitstrijkje gehad, en hij heeft inwendig gevoeld en dat voelde goed aan. Ook heb ik een inwendige echo gehad en dat zag er perfect uit :D Een eiblaasje van 17 mm en mijn baarmoederslijm is zich op aan het bouwen zoals het hoort en is 9 mm. Keurig zei hij JOEPIE! :D
    De onderzoeken vielen me sowieso 100% mee. Nu moet ik op dag 3 bloed laten prikken, maar maandag eerst een samenlevingstest. Het zou kunnen dat mijn eisprong dan al geweest is en dan moeten we het nog een keertje doen.
    Ik ben dol op mijn gyn, zo'n fijne man! Het zaad is slecht maar als er bij de samenlevingstest levende zaadcellen aangetroffen worden, is de kans op een natuurlijke zwangerschap klein maar wel reeël. Nog genoeg hoop meiden! Anders is IUI de volgende stap. Jippie, ben zoooo blij! Dat je zo blij kunt zijn terwijl het eigenlijk niet goed is, stom toch :)
    We hebben besloten dat als de samenlevingstest positief is dat we het nog minimaal een half jaar zelf proberen. De gyn gooide het zelf in de groep dus ik denk dat het toch wel wil zeggen dat het dan nog best goed mogelijk is.
    Oooooo meiden, ik ben zo blij als een kind!!!! :D
    Duim alsjeblieft heel hard voor me maandag. Ik hoop zo op een positieve samenlevingstest!!!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    YAHOE!!! Ik heb een zaadcel gezien onder de microscoop. Alleen in een flits, want hij was razendsnel :D
    Het was er maar 1, maar vanaf 1 is de samenlevingstest positief. Ze halen ook maar een stukje slijm weg en ze zei al: waar er 1 zwemt, zwemmen er meer. Mijn slijm is van topkwaliteit en helpt de zwemmers om vooruit te komen.
    Nu nog bloedprikken en als dat ok is, dan gaan we het een half jaar zelf proberen door heel gericht te klussen.
    Ben zoooo blij :)
    Deze zaadcel heeft het zeker 9 uur overleeft en zwom nog volop, hihi!
    Mijn eisprong was trouwens ook net geweest. Kan kloppen, want had gisteren helse ovulatiepijn.

HIHI! Het zijn niet veel zaadjes maar ze overleven.

De aanhouder wint :D

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    het rozeverlies is over nu, ook binnenin is het schoon. nog 5 dagen.

Saskia super meid!!! ik duim hoor

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks meid! Voor jou klinkt het ook goed, ik duim ook voor jou :)

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dank je :)

15. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Hoi meiden, het is weer even geleden dat ik hier gepost hebt. Deze maand niet echt met zwanger worden bezig geweest, beetje rot maand achter de rug. Maaarrrr geen bruinverlies gehad tot NU, CD 27!! Vorige maand had ik er ook bijna geen last van.
    Aangezien ik er vorige maand ook al veel minder last van had en nu helemaal niets tot vandaag kreeg ik toch lichtelijk wat hoop... maar die is nu weg. Zwaar balen dat het toch weer game over is, maar toch nog een positief kantje; bruinverlies start pas op dag 27, morgen of overmorgen is m'n NOD als het goed is.

Denk toch dat het door m'n hormonen komt. Het gaat nl erg goed nadat ik bij iemand ben geweest die m'n hormonen weer op peil heeft gekregen.
    Volgende week krijg ik een SIS echo, dan spuiten ze water in je baarmoeder en dan kunnen ze zien of je poliepen o.i.d. hebt. Dit willen ze uitsluiten omdat ik steeds zo'n last heb van bruinverlies. Maarja, nu 2 maanden bijna geen bruinverlies. Ik bel morgen de gyn om te vragen of die echo wel nodig is.

M'n mannetje mag volgende week z'n zaadjes inleveren... spannend. Nu gaat het echt beginnen...

@ Saskia, wow wat een goed nieuws dat de samenlevingstest positief was en dat er toch al 1 zwemmende zaadcel was! En inderdaad... als er 1 zwemt, dan zwemmen er meer!!!
    Hoe zit jij nu in je cyclus?

@ Mamavanbo, hoe is het met jou? Al getest?

16. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    hallo meiden

ik ben in deze topic nieuw ik praat al 2 maanden in een andere groep mee
    ik ben 24 en heb in febr mijn 2de kindje verloren na 7,5 week het hartje heb ik met 6,5 week nog gehoord..

in september heb ik een vm gehad
    en weer opnieuw verder gegaan ze zeggen je moet er niet mee bezig zijn juist dan gebeurd het maar ik vind het zo moeilijk ik wil (te) graag ook omdat mijn dochtertje in oktober 3 is geworden...
    28 nov zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben nou had ik gisteren bij het afvegen roze afscheiding ( sorry voor de details)
    mijn (.)(.) zijn iets wat groter geworden en een beetje gevoelig je zou haast zegge ...?

mijn vraag was kan dit een innesteling zijn of maak ik mij weer onnodig gek ? mij nod is as zaterdag.

dank je :$

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Beginneling! Dat klinkt goed zeg, zo laat pas bruinverlies :D Jammer dat het deze ronde weer niet raak is, maar wel een super goed teken dat je bruinverlies later pas begint. Super!

Ik zit nu precies een week na de eisprong en zondag is mijn NOD. Ik heb vorige week donderdag 1 veeg lichtroze gehad. Dat was het, ik heb nog geen bruinverlies. Wel beetje ongipijn, pijlijke borsten en chaggie, dus ik denk dat het niet lang gaat duren voordat het eerste bruine is gesignaleerd.
    Ik had door die veeg roze best goede hoop, ook omdat ik vorige week superveel afscheiding had. Maar nu is de afscheiding ook zo goed als weg en dan heb ik altijd binnen een paar dagen bruin.
    Het zou natuurlijk ook wel té toevallig zijn als ik nu zwanger ben. We hebben maar 1x gevreeën rond de eisprong en dat was voor de samenlevingstest. Van tevoren mochten we 3 dagen niet. Mijn ei was net gesprongen toen de samenlevingstest werd uitgevoerd. Deze ronde lijkt me dus eigenijk kansloos.
    Maar toch heb ik stiekum nog stees hoop :)

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nog steeds geen bruin, wel onwijze ongipijn :(
    Maar wel blij dat het deze keer weer later begint, joepie!

19. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0

Sas, hoe is het? Hoop dat je geen bruin hebt gekregen en dat je zwanger bent!!!
    Als dat niet zo is dan mogen jullie nog een half jaartje op eigen kracht proberen?

Hier mega ongi, erge buikpijn :(
    Woendag mag ik voor de SIS echo. Mijn mannetje heeft gisteren getracht zijn zaadjes in te leveren, echter het lukte niet, hij kon het niet in het potje houden!! Dus heeft te weinig ingeleverd. Nu mag hij maandag weer. Hebben jullie tips en trics hoe hij het het beste kan doen zonder dat het weer met dezelfde snelheid het potje uitloopt?

20. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier al 7 dagen overtijd en nog altijd negatieve testen pffff
    ik word er gek van
    ik wil gewoon verder als er niets is

Deel Deze Pagina