Miek wat erg meis!! Hoop dat je veel vrienden/familie om je heen hebt die je kunnen troosten Ik heb echt 3 helse nachten gehad voordat ik ongi werd. Ik had alle symptonen van zwanger zijn..zelfs misselijk, duizelig, lage bloeddruk en toch ongi geworden. 1 nacht heb ik echt krampen gehad..was net zo erg als een blindendarm ontsteking (de mijne is er gelukkig uit en wens het ook niemand toe!) Nu ben ik ongi en heb nog steeds steken, gevoelige borsten en beetje duizelig met vlagen. Vannochtend naar de HA geweest en mijn bloeddruk was normaal terwijl ik zondag heb gemeten dat het aan de lage kant was (mijn vader heeft suikerziekte en had een meter)...heel erg vaag allemaal Ik krijg morgen als het goed is de uitslag..ik ben benieuwd en hoop dat het niets ernstigs is!!
Oh Miek wat rot! Heel veel sterkte meis! Idd weet je nu wel dat je zwanger kan worden, maar het zal vast niet makkelijk voor je zijn. Je hoort echter wel vaak dat je na een mk erg vruchtbaar bent, dus hopelijk is het gauw weer raak. Pindakoek, jij ook sterkte en houd ons op de hoogte!
Oh Miek, wat erg!! Ik heb er geen andere woorden voor! Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat het alsnog snel raak mag zijn!! Pindakoek, ik hoop voor jou dat het niks ernstigs is! Laat je ons weten wat de uitslag is? Liefs Femke
Hoi, Heb je pijn bij het plassen of dat niet? Dacht misschien heb je wel een blaasontsteking Het kan ook het ontpillen zijn en dat je misschien door hormonen vaker naar de wc moet?! Bruine afscheiding kan daar misschien ook door komen? Als je het niet vertrouwd is het raadzaam om naar de HA te gaan. Succes met zwanger worden
Hoogstwaarschijnlijk heeft dat echt met de pilstop te maken. Het is oud bloed dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Ik heb elke maand vlak voor mn ongi last vn bruin bloed. Dat kan ook komen door een dunne baarmoederwand en dat je sneller last ervan hebt.Voor je eogen geruststelling kan je de arts altijd even bellen. Groetjes Femke
hey, oh nee ga niet de dokter ervoor bellen....ik zelf dacht misschien al dat ik gewoon nu al ongesteld zou worden ofzo..omdat mijn lichaam normaal gewoon aangestuurd zou moeten worden. maar is ben eigenlijk ook weer niet ongesteld. is namelijk maar heel weinig wat er komt..en normaal gesproken ben ik het toch wel erger haha!dus we wachten maar rustig af..
@Sasje, heel veel dames die net gestopt zijn met de pil hebben hier last van in het begin. Het kan even duren voordat je cyclus op orde is, maak je geen zorgen. Succes met zwanger worden!
poeh en is het ook normaal dat je dan zo slecht voelt??? heb net overgegeven...en mijn temp is ook omhoog gegaan is nu 37.4
Heb je niet gewoon iets onder de leden? Heb je wel gewoon je hele pilstrip af gemaakt, of ben je ergens halverwege gestopt? Ik weet wel dat sommige dames veel last kunnen hebben van ontpillen, maar overgeven lijkt mij wel erg heftig... Je zou de vraag eens elders op het forum kunnen stellen. Zou je niet zwanger kunnen zijn? Het lijkt me erg sterk, maar m'n nichtje is onlangs zelfs door de pil heen zwanger geraakt, dus wie weet. Jij bent tenslotte al 13 dagen gestopt met de pil. Kortom: het kan van alles zijn en ik heb dus eigenlijk geen idee wat het is haha. Ik heb dat in elk geval nog nooit gehad, voor zover ik me kan herinneren.
nee ik heb gewoon netjes mijn pil afmaakt, maar ik was ook al later ongesteld dan normaal. dus dat vond ik eigenlijk wel al heel vreemd....ja ik weet het ook niet wat het kan zijn!! voel me in ieder geval best klote op dit moment!!
Ms ben je echt gewoon ziek, dat kan natuurlijk he! Dat bruinverlies vind ik in elk geval niet vreemd. Je kan hier ook ff zoeken op 'ontpillen', ms hebben meer dames zulke erge verschijnselen daarvan, of gewoon zelf ff een topic openen? Sterkte in elk geval. Ga lekker luieren vandaag als dat mogelijk is
Toevallig kwam ik op deze site, na te hebben gegoogled op "bloeding na eisprong" en ik voel me ineens niet meer zo alleen met mijn probleem. Ik heb er namelijk al sinds een jaar of 3 last van, maar de huisarts doet het af met "tja, sommige vrouwen hebben dat, leer er maar mee leven". Nu ben ik sinds kort onder behandeling bij de gynaecoloog en heb Parlodel voorgeschreven gekregen. Naast obstipatie en nu aambeien heeft het me tot nu toe weinig opgeleverd, vrijdag had ik namelijk volgens mij mijn eisprong en sindsdien weer bruinige afscheiding. Dit zal wel weer aanhouden tot aan de menstruatie helaas. Ik zeg helaas, want we willen eigenlijk heel graag een tweede kindje (onze dochter is bijna 6), maar tot nu toe heeft het nog niks mogen opleveren. Ik krijg zo langzamerhand het idee dat ik niet zwanger kan raken door die bloedingen. Van de andere kant lees ik op 't forum ook wel andere verhalen. Jullie hebben me in elk geval gerustgesteld dat ik niet de enige ben, maar zwanger raak ik er helaas niet van...
Irritant he, als je er last van hebt, maar je wordt niet serieus genomen? Ik heb dat gevoel ook een beetje. En aan alle dames die last hebben van bruine afscheiding; misschien een smerige vraag, maar mag ik vragen hoe het bij jullie ruikt? Ik vind mijn bruinverlies namelijk stinken. Ik ben echt niet vies van mezelf ofzo; mijn normale afscheiding en ook gewoon menstruatiebloed vind ik gewoon prettig ruiken. Maar die bruine afscheiding 4 dagen voor en 4 dagen na mn ongi ruikt echt onfijn... ik vind het naar ziekte ruiken. (net zoals je een verkoudheid kunt ruiken aan iemands zweet, of het verschil kan ruiken tussen normale ontlasting (die natuurlijk sowieso stinkt) en diarree) En dat zou ook kloppen, want ik heb die bruine meuk ook als ik ziek ben. (verkoudheid, blaasontsteking, voedselvergiftiging) Dan, itt rond mn ongi, niet zo erg bruin (meer licht karamel) maar die typische 'zieke' geur is er dan ook. Dus ik geloof niet zo in dat hele 'oud bloed'-verhaal. Voor mijn gevoel klopt er iets niet en is het gewoon een verse afscheiding, die bruin is en stinkt. Herkent iemand zich in dit verhaal?
Ja, heel herkenbaar van die geur. Ik gebruik daar Mulit-Gyn Actigel van Bioclin voor en ik moet zeggen dat dat best goed werkt. Maar een oplossing is het niet..
okee, goeie tip... waar haal je dat? gewoon bij de drogist? Het is inderdaad dan niet meer dan symptoombestrijding, maar bij de gyn krijg ik toch nul het request, dus dan maar symptoombestrijding...
@Mij1973, hoe lang zijn jullie al bezig voor een tweede? Hebben ze je FSH en Progesteron al getest? Ik heb die bloedingen/vieze drap ook, maar bij mij is alles OK bevonden. Volgens mijn fertiliteitsarts zou het overtollig baarmoederslijmvlies kunnen zijn. Mijn man heeft heel slecht zaad, daarom wil het bij ons niet lukken. Zijn bij jouw man de zwemmers al gecontroleerd? Ms zijn die wel van mindere kwaliteit geworden... Ik ken iemand die ook al een kindje had en het daarna ook niet wilde lukken en toen bleken de zwemmers niet meer goed te zijn. Hij is toen gestopt met alcohol drinken en daarna werd ze weer zwanger, 4x zelfs. Je hebt het over iets wat je gebruikt tegen de geur. Gebruik je dit inwendig? Ik zou dat je namelijk afraden, omdat dergelijke dingen slecht zouden zijn als je zwanger wil worden. Er zijn echt veel vrouwen die hebben wat wij hebben, maar er worden toch ook vele vrouwen zwanger. Ik ben 2 jaar geleden ook spontaan zwanger geraakt, ondanks de vieze drap, en dat terwijl mijn man dus heel zwak zaad heeft. Dat is helaas een mk geworden, maar het is dus wel duidelijk dat het wel kan.
er staat dat je het niet in de uren voor en na gemeenschap moet gebruiken. Maar een hele week voor je ovulatie zal het toch geen kwaad kunnen? Laat staan anderhalve week erna. Dan wil ik gewoon een leuk potje seks... maar door die bruine drab doe ik dat dan nooit, omdat ik me dan vies voel, toch zonde. En misschien moet ik vriendlief ook maar eens van de alcohol afhelpen... die zet ook behoorlijk wat whisky weg
Hallo Babsie, Ze hebben inderdaad al wel een aantal testen gedaan. Ik heb al 2 inwendige onderzoeken gehad, maar daarbij was niets afwijkends te zien. Bij mijn man is al wel zaad getest. Was geen superkwaliteit, maar het kan er mee door. Dus op zich zou het moeten kunnen, maar nu 3 jaar verder wordt ik toch wel wat ongeduldig. Mijn klokje tikt ook door. Nu scheelt het natuurlijk enorm dat we er al 1 hebben en daar heel gelukkig mee zijn, maar zou het niet leuk zijn als... Je snapt me waarschijnlijk wel. Nu ben ik dus aan de Parlodel omdat mijn Prolactine iets verhoogd was en dat kon zorgen voor klachten, maar vooralsnog helpt het nog niet echt. Afgelopen maandag heb ik weer bloed laten prikken om te kijken of de Prolactine nu lager is. Woensdag krijg ik daar de uitslag van, als het goed is. We wachten weer af...