Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier dus even wennen hoe de site precies werkt. Ik volg een aantal forums al een poosje. Mijn man en ik zijn na 4 maanden 'voor het eggie' zwanger. Op 31 oktober voor het eerst een positieve test, getest met de Kruidvat 2v5 (licht streepje). Daarna direct Clear Blue digital gedaan, die gaf aan 1-2 weken. 2 dagen later, zelfde 2v5 test; duidelijkere streep. Afgelopen maandag (7/11) weer met een CB digital getest: 2-3 weken. Gisterochtend had ik last van buikkrampen en ik zag dat ik wat oud bloed had verloren (bruin van kleur). Daarna bij het plassen iets roder bloed (aantal druppels). Toch de VK even gebeld aangezien ik over een aantal weken eigenlijk een afspraak voor de eerste echo had staan. Die wilde mij graag zien en ik heb dan ook direct een inwendige echo gehad. Op deze echo was niets te zien. VK vertelde dat het waarschijnlijk al vroeg is afgebroken, of nog niet zichtbaar is op de echo. VK vertelde wel dat zij het vermoeden had dat het 's ochtends om een miskraam ging. 's Avonds heb ik weer een aantal druppels bloed verloren bij het plassen, vandaag helemaal niets. Ook geen buikkrampen e.d meer. Ik moet eerlijk zeggen; we zitten echt een beetje in zak en as. Gisteren en ook vandaag best verdrietig... Ik ben ook echt in de war over hoever ik nu precies zwanger zou zijn? en of dat al te zien had moeten zijn op de inwendige echo? Over anderhalve week moet ik terug komen voor weer een inwendige echo. 5 oktober ben ik voor het laatst ongi geweest, tot 9 okt. Mijn cyclus is rond de 25 tot 29 dagen lang. (gemeten over een half jaar). Vandaag kon ik het niet laten en toch een CB digital test gedaan. Die gaf weer aan: 2-3 weken. Heeft iemand ervaring met bovenstaande? Ik ben mij ervan bewust dat wachten tot de volgende echo de enige optie is om echt te weten hoe of wat, maar het sloopt me nu al stiekem Ik heb bijna geen zwangerschapssymptomen. Ik heb juist verminderde eetlust (niet sinds gisteren maar vanaf een aantal dagen na menstruatie) en wel gevoelige borsten/tepels. Dit in combinatie met bovenstaande is de reden dat ik heel erg in twijfel ben.... Ik hoop van jullie te horen. Liefs
Tsja wat moeten wij zeggen meid? Ik kan je opbeuren: 50% zit na bloed nog goed. Houd daar aan vast. Click Kan ook direct tegen je zijn... Bloeden was hier altijd foute boel helaas. Zeker zo vroeg. Mijn intuïtie was vaak een goede graadmeter. Wat zegt je gevoel?? Het is super verdrietig zulke dingen hoe ver je ook bent. Ik vond 't vaak moeilijker die dagen en weken van onzekerheid (ik ben ooit tot 11.5 gekomen en bij termijn echo was t dood) dan dat ik zeker hoorde dat t over was. Heel veel sterkte meid. Mijn mk waren zonder pijn en krampen en niet veel bloed (die van 6 weken)
de indicator is maar een indicatie. kan zijn dat je net op het randje zit... maar met bloed heb ik hier de ervaring dat alles in orde was. misschien is het ook nog te vroeg om iets te zien? wel lastig zeg. kan helaas niet zeggen dat het goedkomt, maar hoop dat uiteindelijk alles wel in orde is. sterkte met wachten in ieder geval, hopelijk is alles ok
Bedankt voor jullie reacties! @Meissie1001: wat erg Mijn gevoel zegt op het moment eigenlijk niet veel, of juist heel veel door elkaar... Behoorlijk verwarrend van heel blij naar nu nog iets onbekends... Ik denk inderdaad dat dat ligt aan hoe jij dat omschrijft: de dagen nu in onzekerheid... Afwachten dus. Ik vroeg mij inderdaad ook af of dat geen pijn/krampen wel kon duiden op een MK. Maar dat was bij jou dus wel zo @Beckje: Bedankt voor je reactie. Ik ben stiekem aan het duimen dat het hier ook nog in orde is....