Ik heb sinds 5.5 week last van steeds bruinverlies en af en toe rozig... Dit maakt me natuurlijk erg onzeker! Ik heb maandag een goede echo gehad en het hartje klopte. Maar toch blijft die onzekerheid. Daarom aan jullie de vraag: tot wanneer in de zwangerschap hebben jullie bruin-bloedverlies gehad? Het liefste heb ik natuurlijk positieve verhalen over bruin en bloedverlies! Liefs een onzeker meisje.
hier sinds ruim een week bruin/roze verlies. heb het gisteren nog met de gyn overgehad en die zei; meid maak je niet druk, zolang het bruin is is er niks aan de hand. en we hebben gisteren het hartje ook nog horen kloppen. ze zei ook dat het nog wel tot 11 of 12 weken kon aanhouden.
met 4 weken een eenmalige bloeding en daarna op en aan tot 8 weken bruine afscheiding.. nu nergens meer last van... komt heel vaak voor zei de vk.. succes!!
flink veel bloedverlies gehad vanaf week 5 tm week 12..misschien zelfs nog ietsje langer.. was geen verklaring voor.
Ik heb tot ongeveer 12 weken bruin bloedverlies gehad, bij een echo bleek er een soort zakje met blied te zitten die heel langzaam leegliep.