Ik moet even mijn verhaal kwijt; Ik ben vandaag 11 dagen overtijd. Gisterochtend negatief getest (helaas). We hebben geen seks gehad tijdens mijn eisprong maar pas een aantal dagen daarna. Ik heb steekjes rechts onderin mijn buik richting m'n lies en veel plassen. Verder niets ook geen menstruatie gevoel. Ik hoop het zoooooo erg! Herkend iemand de steekjes rechts onderin? Als mijn ong uitblijft wil ik maandag weer testen. Alvast bedankt
Je eicel blijft gemiddeld maar 12 uur leven. Dus als je 'dagen na je eisprong' pas seks hebt gehad, denk ik niet dat je zwanger bent. OF, je ei moet later zijn geweest dan je eigenlijk dacht.. dan kun je nog op tijd zijn. Weet je zeker dat je je eisprong toen hebt gehad?
ben je net gestopt met de pil? het kan zijn dat je cyclus langer duurt deze maand .. door allerlei factoren eigenlijk. spannend ! , hopelijk is je test maandag positief bij de zw van mijn dochter herken ik de steekjes niet , maar dat is denk ik ook voor ieder verschillend
Ik ben al heel lang gestopt met de pil ongeveer 2 jaar en cyclus is meestal wel regelmatig ! Ong 30 dagen max 34. Dus dit is wel heel spannend ! Maar ik ben wel vrij zeker dat ik mijn ei al had gehad omdat ik al op dag 27 zat dus alweer richting mijn ong..
Hmmm, ik weet het ook niet dan, als je een regelmatige cyclus hebt, zou je zeggen dat het daar niet van kan zijn.. Maar als je echt een aantal dagen na de eisprong seks hebt gehad, lijkt het me ook niet dat je zwanger bent. Wel: Ik hoor veel slechte dingen over de action test.. misschien later nog eens proberen met de kruitvat test..? Succes!
Ook al zat je dicht bij je ongesteldheid... Dan hoeft je eitje dan nog niet te zijn gesprongen natuurlijk. Dus of je ei is later gesprongen, en dan zou het kunnen. Maar wat de Amber al zei, leuk die goedkopere testen, maar KV testen geven toch echt een paar dagen eerder een lijntje. Succes!
Wat bedoel je met alweer op dag 27 zat? Heb je toen pas sex gehad? Want in dat geval is je ei al lang geweest. Bij een cyclus van 34 dagen vindt je eisprong plaats tussen dag 16 en dag 24. Bij een cyclus van 30 dagen vindt je eisprong plaats tussen dag 12 en dag 20 van je cyclus. In beide gevallen zit je dus na je eisprong. Aangezien je nu 11 dagen overtijd bent, denk ik niet dat je zwanger bent, maar dat je cyclus van slag is. Dat kan zomaar zonder reden gebeuren. Die steekjes die je nu voelt, kunnen goed het groeien van de follikels zijn. In dat geval zul je over een aantal dagen een eisprong hebben en dus over twee weken weer ongi moeten worden. Je zou dus een cyclus overslaan en dat kan eens gebeuren, hoe vreemd ook. Vertrouw je het nog niet, dan kun je je huisarts ook nog eens vragen om een (bloed)test. Of testen met een ander merk, maar dan niet Kruidvat 2 voor 5 euro, want die kan op je eisprong reageren (en aangezien die naar mijn idee de komende dagen plaats vindt, weet je nog niet of je zwanger bent of test op een eisprong!).
Heey, Ik herken je verhaal ik had deze steekjes ook een paar dagen geleden en ben nu 5 dagen over tijd.. helaas toen ik net naar de wc ging had ik een beetje geel bruinachtige afscheiding dus ik denk dat mijn ongi door komt toch nog een testje gedaan maar negatief maar achteraf gezien was mijn ei wel later deze maand? Maar hoe weet je dan dat je toen je ei gehad had? dmv ovulatie testen?
Ovu-testen dat kan. I.c.m. temperaturen zou ook kunnen. Weet niet waarom je denkt dat je ei later was deze maand? Ook voor jou succes
Maandag weer negatief getest. Gisteren avond bij het plassen wat roze bij het afvegen en daar bleef het bij, vanochtend niks bij afvegen. Ik ga vrijdag meer weer testen als menstruatie uitblijft.