Beste, Graag zou ik willen weten of dit een feit of fabel is. "Kan je NIET zwanger worden als er nog resten zitten van een miskraam?" Ik heb 27 november een miskraam gehad, a.s vrijdag 13 december ben ik vruchtbaar, 17 december heb ik me nacontrole. Ik ben erg bang zwanger te zijn op het moment van me nacontrole, zien ze het nieuwe vruchtje dan niet aan voor over gebleven weefsel? Hier moet ik bijzeggen op het moment dat me miskraam in volle gang was heb ik een echo gehad om te kijken hoe dit vorderde toen was er al helemaal niks meer in me baarmoeder zelf te zien. Groetjes Deborah
Hoi, Als je een miskraam hebt gehad dan is er geen achtergebleven weefsel meer. Want anders zou je nu nog bloeden en buikpijn houden. Je kan dus gewoon zwanger worden en die zwangerschap is gewoon te zien op een echo. Ik zou de echo zeker niet eerder doen dan bij 8 weken. groeten Evelien
Bedankt Evelien, Ik hou er zoiezo rekening mee. Was benieuwd. As dinsdag heb ik een echo ter controle, en al wat daarna komt zie ik dan wel weer. Ik voel me "schoon" en bloed niet meer. Goede tekenen dus. Je laat me prettig de week verder ingaam bedankt daarvoor. En bedankt voor je antwoord! Liefs