Hallo ik vroeg me af of jullie weten of ik zwanger kan zijn. Ik heb 23 september een miskraam gehad En nu heb ik al langere tijd het gevoel alsof ik ongesteld moet worden in mijn buik enzo maar word het maar niet, ik heb al een week licht hoofdpijn en mijn hoofd voelt ook warm aan. Ik ben héél licht misselijk, en licht in mijn hoofd. Mijn borsten zijn gevoelig aan de zijkant maar niet echt gespannen ofzo en voel soms steekjes in mijn borst, en nu zie ik dat er vocht uit mijn ene tepel komt en er een blauwe ader die best duidelijk is over loopt. Een paar dagen geleden had ik opeens rare steekjes bij mij liezen zeg maar. Ben ok erg moe, en heb hele tijd een honger gevoel terwijl ik gewoon gegeten heb. Alleen vrijdag heb ik een test gedaan en die was negatief? Oke het zijn allemaal erg vage klachten, maar ik vraag me af of dit allemaal kan komen doordat ik een miskraam heb gehad in september en alles in de war is of is er toch een kans dat ik zwanger ben? Misschien maak ik me druk om niks maar toch
Ik heb vrijdag een test gedaan en die was negatief daarom ben ik in de war maarja ga over paar dagen wel nog een keer proberen haha Ik weet niet of mijn temperatuur hoger is maar voel wel al een week warmer aan, heb helaas geen thermometer in huis
Het kan 2 kanten op.. Ik zou na het weekend gewoon nog eens een testje doen. Maar je lijf kan natuurlijk ook nog wat moeite hebben om je gewone cyclus weer op te pakken.. Hopelijk is het de 1e optie