Hallo, Ik ben 6 weken zwanger van mijn 2e kindje. Nu heb ik afgelopen zondag heel de dag bloed verloren. Steeds na het plassen zat er donkerrood bloed ana het papiertje en het was slijmerig. De volgende dag was het bruin en daarna heb ik geen bloed meer verloren. Ik heb wel veel krampen maar dat kan misschien ook van de zenuwen zijn. Ik heb er totaal geen goed gevoel over!! Ik heb vandaag nog wel een test gedaan en die was positief, maar goed de hormonen blijven nog in je lichaam toch? Ik kan morgen de vk pas bellen maar zou dit een miskraam kunnen zijn geweest? En moet ik tot 12 weken wachten om te zien of het goed is daarbinnen? Alvast bedankt. Liefs INky
Het is wat lastig te zeggen of het goed of fout is... Het kan twee kanten op. Je hoeft als het goed is niet te wachten tot 12 weken hoor. Als je straks je verloskundige belt, dan is het wellicht mogelijk eerder een echo te krijgen, dan weet je het helemaal zeker, want in onzekerheid verkeren is allesbehalve fijn... Lonneke
Ik heb gisteren meteen de vk gebeld en mocht 's avonds al een echo laten maken. Daar zagen we een klein kloppend hartje. De termijn klopt ook precies. We zijn erg opgelucht. Over 5 weken mogen we weer voor een termijnecho. bedankt!!