bloed- en later bruinverlies. is dit een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door luca2504, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik had er ook geen krampen bij, maar wel echt veel bloedverlies hoor niet een klein beetje.. tis nu zo goed als gestopt.. gelukkig en de test is nagenoeg negatief dus ik kan weer verder.. dat is een prettig idee.. wel confronterend...

@Luca.. ik zou eerder een echo willen.. ze kunnen zeker wat zien met 7 wk dus ik zou nu zekerheid willen.. bel anders de hap vanavond of de ehbo van het zh.. ik zou er op staan hoor.. ik heb trouwens geen echo gehad, maar dat had ook geen zin.. vorige maand mocht het wel, maar ik wilde het niet.. geen leeg scherm kijken.. had het vruchtje al verloren dus wilde het liever af wachten..

Een beetje bloedverlies hoeft idd niet erg te zijn meid.. zoals al geschrevven is.. je bm mond is erg gevoelig en adertjes bloeden snel dus er hoeft echt niets ana de hand te zijn, maar dat je je zorgen maakt kan ik me zooooooo goed voorstellen.. zou ik net zo doen...meid heel veel succes.. en beebje van luca.. HOU JE VAST KLEINTJE!

2. ik heb er gelukkig geen krampen bij, maarja toch zit het me gewoon niet lekker!

het punt is niet zozeer dat ik niet eerder mag, maar toen ik de afspraak ging maken zat echt alles al vol.. had eigenlijk vandaag of morgen gewild maarja ik was niet de enige die dat dacht :(

op dit moment is het bloedverlies ook minimaal, alleen wat met afvegen.

is het mogelijk om een verloskundige te bellen en te vragen om een spoedecho als ik daar nog niet sta ingeschreven? bij de ehbo maak ik denk ik weinig kans omdat het bloeden niet hevig is en ik geen krampen heb.

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh jij had nog geen contact opgenomen met je vk?!
    Uhm geen idee. Mijn vk ging 1e kerstdag gelijk bellen naar de gynaecoloog maar die werkte natuurlijk niet. Vandaag was er geen plaats meer, dus ik mag morgen pas.
    Zenuwslopend hoor vanaf kerstavond.
    Heb je ook stolsels gehad?

4. nee het zit allemaal een beetje ingewikkeld want ik ben op dit moment ook niet bij mezelf thuis, dus is het zowieso al lastig om nu een vk te bellen, daar kan ik ook niet zo een twee drie langskomen.

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik onder stolsels moet verstaan.. heb eergisteren wel slijmerig bloed verloren, maar sindsdien eigenlijk niet meer, het was gewoon weer dun en waterig. Er zitten soms wel een soort van platte 'stukjes' in, maar dat lijkt eerder op gewoon opedroogd bloed wat er alsnog uit komt.. :oops:

hiervoor heb ik ook rood bloedverlies gehad, maar dat was ook alleen dun en waterig en mijn bruinverlies was heel dik, een soort van afscheiding eigenlijk.

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Lastig hoor ons lichaam.
    Ik ben wel iets verloren, maar of het nou het vruchtzakje is geweest? Wat moet ik verwachten wanneer je met 6,2 weken een mk krijgt. Het is dan zo'n 2 mm.
    Er zit niets anders op dan afwachten tot je echo. Ik mag gelukkig morgen. Heb er ook lang op moeten wachten.
    Succes meid!

6. ja verschrikkelijk..
    ik moet inderdaad gewoon die laatste paar dagen uitzitten..
    jij morgen heel veel succes, en ik duim voor je dat alles nog goed zit!

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Dat vind ik lief, maar geloof mij...dat is niet zo. Anders had mijn test ook niet negatief geweest. Sorry, ik ben nu ook een beetje negatief!

8. geeft niks hoor meid, dat kan ik me heel goed voorstellen! bekijk het zelf ook allemaal negatief..

9. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    luca veel suc6 morgen en ik hoop echt op het beste
    zeker omdat mijn verhaal precies het zelfde is alleen bloed ik niet meer
    op mijn echo was nog niet veel te zien dus nu mag ik pas 19 jan terug komen...
    duurt nog zo lang

tevens zijn mijn symptomen ook helemaal weg
    heel soms nog een spierpijn gevoel in mijn buik maar dat is alles..

ik had liever een goed bloeding gehad en klaar.. nu blijf ik hoop houden

10. hoi lieni44,

dankjewel... ik ben echt zo blij dat ik morgen EINDELIJK weet hoe het nou zit.. elke keer die kleine beetjes bloed is niet echt duidelijk inderdaad.

Hoop ergens diep van binnen dat het daarbinnen allemaal nog goed zit, aan de andere kant is het heel erg moeilijk om hoop te houden, ik bloed nu al bijna 3 weken! het is in die tijd maar één keer een paar dagen weggeweest..

het enige waar ik op dit moment nog last van heb is een lage rugpijn, maar weet ook niet zo goed wat ik daarvan moet maken. Ik ga morgen na de echo een weekend naar parijs, maar als ik terugkom zal ik hier gelijk laten weten hoe het is gegaan!

11. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    neeeee ga je een weekend weg
    kun je niet even laten weten hoe het afgelopen is.....
    jij bent mijn enige hoop .. hihihihi

ik heb trouwens die rugpijn ook... was me niet echt bewiust van....

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    meid hoe ist nu met je bloedverlies.. Lieni?

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @luca hoop dat je nu goed nieuws hebt gehad...

14. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ik heb geen bloedverlies meer gehad sinds afgelopen weekend
    vaag he!
    ik weet echt niet wat de status
    vorige week voordat ik ging bloeden deded we nog een test omdat we een duidelijke test wilde . (die ervoor was vaag). en na een paar minuten was die er. vandaag weer een gedaan en die knalde er gelijk van af.
    lijkt wel of de hcg nog stijgt... heb ook weer slijm verlies.
    ik ben bang dat ik bloed verloren heb toen het stierf en dat het er met 10 weken uit komt. dat hoor je wel vaker..
    heb vandaag wel weer steken in mijn baarmoeder... die voelde ik al een tijd niet meer....
    baal hier ontzettend van ... ik haat wachten en zeker als ik niet weet waar ik aan toe ben...

15. hoi dames,

ik heb helaas slecht nieuws. Vrijdag op de echo was er helaas niets te zien.. Het bloeden is inmiddels gestopt, ik heb dus een miskraam gehad. Het was niet echt een grote schok omdat ik er al op voorbereid was, maar het blijft natuurlijk rot :(

Ik ben wel blij dat ik geen erge pijn of hevig bloedverlies heb gehad.. Hoop voor iedereen die met hetzelfde probleem zit dat het goed komt.

Liefs,

Luca

16. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    getver zeg dat is echt balen zeg....
    hoelang heb je nu bloedverloren en was je wel helemaal schoon?
    jeetje ... kon je nog wel van je weekend genieten..?

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames

ik heb ook een vraag...

ik heb vanaf vanochtend heel de dag door al bruin/roze verlies...

ik ben bang dat het misschien fout gaat, ook heb ik wel soortige buikpijn...meer zeurderig gevoel en ook veel pijn in mijn onderrug ( wat ik anders heb als ik ongesteld word)

waaren we net zo blij dat we zwanger waren..( had gistere positieve test zie album) en dan nu dit..:S?

pff ik weet het ook niet meer en hoop maar op het beste maarja.... lijkt me niet echt een goed vooruitzicht toch? wat denken jullie?

18. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    tja het kan afgelopen zijn en het kan niet.
    mijn vriendin verloor bloed maar was wel zwanger.
    ik ben 1e kerstdag gana bloeden heel licht en de gynacoloog kon nog niks zien. over 2 weken moest ik maar eens terug komen...
    ik zou gewoon nog vaker testen en kijken wat die doet...

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ sannehai
    ik zou ook nog even afwachten t is een heeel licht streepje.
    hoeveel dagen voor of na je NOD had je getest?

20. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames helaas is het denk ik een vroege miskraam geworden...:(

vandaag hele hooge koorts en bloed verloren..

mijn lf was 10 dagen de vorrige cyclus dus ik d8 misschien nu ook dus had van 10 dpo getest...en 1 januari het duidelijkste streepje gezien..( nog steeds licht..)

maar goed wie weet volgende ronde beter..

Deel Deze Pagina