Bestaat zoiets echt? Ik heb afgelopen week getempt, steeds rond de 37.0 en 37.5 Voor mijn doen dus hoog. Gisteren en vanmorgen ineens 36.5. Kan dit een innestelingsdipje zijn? Ik heb ook al sinds maandag op en af ongigevoel. Bah niets aan dat wachten! Liefs!
Ik kan je helaas niks met zekerheid zeggen,maar deze maand heb ik ook een dip gehad. Heb altijd 37,2,opeens had ik 36,9 (met flinken krampen in ongi gevoel)en daarna weer 37,1 dat 3 dagen aanhield en vanmorgen opeens weer 37,2 vind het heel vreemd allemaal. Heb echt al heel de week ongi krampen en buikpijn. Maar ben ook wel bang dat ik ongesteld ga worden. Hoop voor je dat dit een innestelingsdip is. Soms denk ik dat ik heel men ei nie heb gehad. Maar ovu testen liegen niet!!!
Spannend hoor, al die kenmerken kan een mens onzeker maken. Ik heb gehoord dat als je helemaal niet ongi wordt, je ook geen ei hebt gehad. Wat denk jij dat die dip betekenen kan? Liefs!
De ene zegt dat je temp naar beneden kan gaan bij je innesteling. De andere zeggen juist omhoog. Daarom weet ik het niet precies Meestal als je een cyclus overslaant heb je meestal geen ei Maar je kan ook gewoon ongesteld worden terwijl je helemaal geen ei hebben gehad. Heb vanmorgen een zw test tegen aangegooit maar super negatief Vorige maand had ik een dag super hoge temp,en werd ook gewoon ongesteld dus wilt helemaal niks zeggen. Ik denk dat we er gewoon vanuit moeten gaan dat dit een innestelings dip is En hopen op goed nieuws
Ik ga gewoon keihard duimen voor ons Hopelijk zitten mijn duimen er nog aan over 10 dagen Wanneer is jou NOD?
Die van mij is over 4 dagen spannend hoor! Hopen dat mijn temp hoog blijft,dat er een mooi wondertje in mij mag groeien