hallo ben gister naar ziekenhuis geweest weer voor de onderzoeken ook inwendig nu hem ik na het inwendige onderzoek steeds een beetje bruin bloedverlies dat zij de arts ook wel dat het wat kan gaan bloeden wat hij had de baarmoedermond wat opgerekt want ik had gister middag 1.5 cm ontsluiting . maar nu maak ik me toch wel een beetje zorgen want het bloed nog steeds iets (bruinige bloed) heeft iemand dit ook mee gemaakt heb nu ook steeds last van mij rug en buik kom net van de wc had nu ook veel slijm bij het afvegen
Het lijkt erop dat de gyn je gestript heeft. Toen dat bij mij was gebeurd, bleef ik ook last houden van bloederig slijm en 24 uur later begon de bevalling. Volgens mijn vk was het heel normaal na het strippen, maar het mocht niet heel veel bloed worden zeg maar, dan moest ik bellen...
vandaag nog steeds last van wat slijm verlies en veel last van mijn rug vanmiddag weer naar ziekenhuis voor de onderzoeken ben benieuwd lopen is nu heel gevoelig krijg ik gelijk een soort steekjes in mijn buik
Heb 2 weken terug ook last gehad van bloedverlies, waarschijnlijk gewoon een adertje gesprongen zei de vk. Als het bruin word is t trouwens oud bloed, kan helemaal geen kwaad.
hallo allemaal onze kleine meid is geboren op 29-11-2006 weegt 2560 gram we hebben twee dagen in het ziekenhuis gelegen alles gaat zo ver goed hoe en wat verder mail ik een andere keer kan niet zo lang zitten inm de hechtingen groet yvonne