ik word GEK, al 2 dagen huilende Sam

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muis26, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

sorry hoor ik moet echt even mijn ei kwijt, ik ben kapot

Sam is nu 3 maanden en is al 2 dagen helemaal van slag, ik denk van de warmte. ik loop de hele dag met hem te zeulen, heb echt allllles al geprobeer, in bed, in de box, in de wagen, wandelen, in een lauwe tummi tub. onder de douchen, koude doek op hem. in het zwembad buiten, verschonen, water drinken, flesje drinken, thee drinken, rond lopen, laten huilen, bij me nemen. in de wip stoel. nou noem t maar op !!! pffff

ik weet t niet meer, hij blijft gewoon huilen, alleen tijdens de fles issie rustig. maar 10 minuten nadat ie m opheeft begint ie weer.

Hij kwijlt ook gigantisch ....

heeft iemand nog enig idee of een tip wat ik nog zou kunnen doen? ik heb het zelf ook bloedheet dus ik zit er aardig doorheen van al dat traplopen en rondlopen met hem...

moest het echt even kwijt. ben doodop

liefs muis

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Misschien dorst? Zweet hij veel? Je mag gewoon extra vocht geven. En ja warmte is lastig, ik heb er zelf ook last van, laat staan zo'n kleintje!

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hm de fles geeft nou niet bepaald verkoeling dus wel gek als het wel van de warmte zou komen... Zweet ie inderdaad veel?

En misschien een heel vroeg tandje?

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Tips heb ik niet voor je wil je alleen effe succes wensen. Hopelijk is het snel over!

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik zou denken dat er een tandje doorkomt? dan kwijlen ze ook heel erg.
    even voelen met je vinger en evt dentinox of vsm chamodent smeren.

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

last van darmkrampjes misschien? Sneu voor jullie hoor,en het is al zo warm pffffffff
    ik zou dan denk ik nog wat meer water/vocht geven, meteen als hij weer gaat huilen..
    groetjes

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja ik laat hem al de hele tijd water drinken. en dan neemt ie ook wel een paar slokken, maar daarna huilt ie weer vrolijk verder.. hij zweet wel, maarja wie niet tijdens dit weer? ik koel hem al de hele tijd met doeken. en het begint heir nu al iets af te koelen gelukkig.

maar dorst kan het toch niet zijn dan toch?

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

zo wat een reacties al zo snel! super... heel lief :)

ik heb al een paar keer gevoeld op zijn tandvlees maar voel daar niks bijzonder aan. het ziet er ook niet rood of dik uit. dus ik denk niet dat het een tandje is. hij zit wel heel de tijd op zijn knuistjes te kauwen en als ik water geef kauwt ie heel hard op die speen. dus misschien dat er toch een tandje onder aan het pesten is.

darmkrampjes zou misschien kunnen ,maar daar heeft ie al heel lang geen last meer van gehad. balen he dat je niet gewoon even kan vragen aan hem wat ie mankeert! daar word ik soms behoorlijk onzeker van!

lief dat jullie mee denken, maakt me weer een beetje vrolijk

9. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Heeft hij pijn? Veel mensen (ik ook) krijgen hoofdpijn met het warme broeierige weer. Na onweer is het voorbij. En het wordt idd wat koeler, gelukkig!

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja dat zou ook goed kunnen! maar hoe kom je daar achter he?!?!
    kan je dat zien ergens aan of hij hoofdpijn heeft?

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    je kan allicht een paracetamol zetpil geven als je denk dat hij pijn heeft. ik heb ook al 2 dagen barstende koppijn van dit warme weer.

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

hij ligt nu eindelijk!!!!!!!!!!!! te slapen! heerlijk een avondje rust haha (hoop ik)

Maar als het morgen nog zo is zal ik idd eens paracetamol zetpil geven.

Bedankt voor alle reacties

13. Eendje77

Eendje77 Lid

28 jan 2008
    68
    0
    0
    Heb je zn temperatuur gecheckt?

Wij hadden het vorige maand ook, ook tijdens een hele hete dag, en dachten we ook dat het van de warmte kwam. En toen bleek hij bij het checken van zn temperatuur toch koorts te hebben. Volgende dag (een zaterdag) even de HAP gebeld en zij dachten dat het een virusje was, dus uitzieken, 2 nachten huilen verder was het nog niet over dus naar de huisarts en flinke oorontsteking. Maar hij gaf dus niets aan, niet grijpen naar zn oren oid.

Dus tip: check zn temperatuur even en als hij blijft huilen toch even naar de huisarts om te controleren of er toch niet iets pijn doet: oren, keelpijn oid. Als hij normaal niet veel huilt is er nu waarschijnlijk wel echt iets aan de hand.

Sterkte ermee!! Ik weet hoe vervelend het is als je je kleintje niet kan troosten.

Groeten Eendje

14. Ja die arme kleintjes, zo hard huilen terwijl het al zo heet is :(

Het liefst wil je ze dan oppakken en bij je nemen, maar dat is NOG heter!

Damien heeft er ook al 2 dagen last van.. Alleen als ie z'n flesje krijgt of ligt te slapen is ie stil..

Hij wil bij je zitten, maar toch ook weer niet.
    Hij wil op zichzelf liggen, maar toch ook weer niet.
    Hij wil spelen met een bepaald speeltje, maar toch ook weer niet..

Vanmiddag zijn we maar even het zwembad in geweest..
    Het water was eigenlijk veel te koud, maar het was buiten en in huis zoooo heet.
    We zijn er niet zo lang in geweest, maar het verkoelde toch even lekker!

Misschien kun je jouw kleintje in een koel badje leggen?
    Zorgt misschien toch voor een beetje extra verkoeling (hoewel het hier na die regen eigenlijk helemaal niet warm meer is ;))

15. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Onze dochter had er gisteren ook veel last van :( Het was ook 29,5 graden in de huiskamer..... Ze bleef maar huilen en ik wist echt niet meer hoe ik haar moest troosten, dus heb ik uiteindelijk maar een potje mee zitten janken.... 's middags ben ik met haar in de badkamer gaan zitten, daar was het 26,5 dus redelijk koel ;). Ze viel meteen in slaap! Misschien had ze inderdaad wel hoofdpijn, had ik ook maar ik dacht dat dat van het huilen kwam.....

Hopelijk gaat het vandaag wat beter!

16. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Hoe is het vandaag gegaan?
    Die van ons gister ook heel de dag gehuild, vandaag helemaal niet. Denk ook echt van de warmte.

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

nou hij is weer helemaal de oude hoor! het was echt de warmte dus!

ik heb hem de hele tijd getempt toen hij zo huilde maar kwam nooit boven de 37,4 uit dus koorts heeft hij niet;

maar hij is weer meneer vrolijkheid, dus ik ben weer dolgelukkig en uitgerust hihihih

hij kan weer genieten van t zonnetje nu :p:D

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Aaaah wat een schattige foto.

Wat wij doen als hij het warm heeft, is wapperen met een boekje. Dat geeft veel verkoeling, hij vindt het heerlijk :D En hem natte washandjes geven.

19. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh een nat washandje aan hem geven is ook wel een goed idee!!! ga ik ook eens doen :D

Deel Deze Pagina