Bloed geprikt bij 7 wk zwanger

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Wolfje87, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolfje87

Wolfje87 Actief lid

7 jul 2014
    143
    0
    16
    Ik had afgelopen maandag een controle/intake afspraak bij de verloskundige. Ze heeft toen bloed geprikt om te kijken naar ijzer, suiker en hepatites. Ook gaf ze aan dat als er wat is dat je dan di/wo wordt gebeldt. Zodra er niks aan de hand is hoor je ook niks.. Nu is het al woensdag en niks gehoord. Ik ben altijd bang als er bloed wordt geprikt, kan ik nu gewoon gerust zijn. Wat denken jullie??

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Als er wat afwijkends gevonden was hadden ze je wel gebeld.
    Bij het eerst volgende gesprek zullen ze de uitslagen vast bespreken.
    Ik weet uit eigen ervaring dat ik de volgende dag gelijk gebeld werd toen er waardes te laag waren, hier moest gelijk actie op worden genomen.

3. Wolfje87

Wolfje87 Actief lid

7 jul 2014
    143
    0
    16
    Eerst volgende controle afspraak is over 4 weken enecho afspraak over 2 weken. Als er iets mis zou zijn dan zouden ze dat wel al eerder bekend maken ??

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Als er iets mis zou zijn hadden ze wel gebeld.
    Lekker genieten nu hoor ;)

5. Wolfje87

Wolfje87 Actief lid

7 jul 2014
    143
    0
    16
    Fijn om te horen geeft toch een opluchting

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ze zou bellen op di of woensdag dus het zal vast goed zijn. Maar als je niet kan wachten tot je volgende afspraak kun je ook de VK even bellen. De assistent kan je wel vertellen wat de uitslag is. Heb ik destijds ook gedaan omdat ik niets hoorde.

7. Wolfje87

Wolfje87 Actief lid

7 jul 2014
    143
    0
    16
    Ik heb idd net even gebeld voor alle zekerheid. Ze zei dat ze telefonisch geen uitslag mag doorgeven maar als ik niks heb gehoord dat het dan goed is.

Deel Deze Pagina