Hey Meiden, Moeder Natuur speelt een spelletje met mijn lichaam ... Nadat ik alle verhalen over zwangerschaps-symptomen had gelezen kreeg ik ze dag na dag spontaan allemaal! Pijnlijke tepels, moe, honger (alhoewel elk excuus om wat lekker happen naar binnen te schuiven maakt mijn lichaam al hongerig). Terwijl het volgens mij echt onmogelijk is, kijk maar naar mijn tijdkaartje! Wel heel gemeen (en knap) dat het vrouwelijk lichaam zo kan reageren op verlangens. En volgens mij ben ik vast niet de enige... sterkte allemaal angel
hier 't zelfde laken een pak. vorige cyclus, was ik opeens misselijk de week na de eisprong, nog nooit gehad dus ik had hoop. 4 dagen overtijd gelopen maar helaas toch ongesteld geworden. nu mega borsten, honger en moe, terwijl ik dat normaal gesproken voor m'n ongi nooit heb, maar kan me niet voorstellen dat het raak is (3e ronde) volgende week zondag m'n nod, dus duim wel een beetje. Maar m'n lichaam is in ieder geval heel goed in 't doen als of! Bij m'n eerste zwangerschap was ik er veel minder mee bezig en zeiden m'n collegas dat ze dachten dat ik zwanger was, en ze hadden gelijk, ik was echt verbaasd. Nu ben ik er meer mee bezig (grote wens voor een 2e) en doet m'n lichaam leuk mee in wensen.... zucht. groetjes alex.
als ik de verhalen hier zo lees, dan ben jij echt niet de enige hoor. je wil het zo graag dat je hersens je lichaam gekke dingen laat doen. ik ken het helaas. ik wacht nu maar gewoon mijn nod af en daarna zien we wel weer. elke keer me zelf afvragen wat ik nu weer voel, hahaha, het heeft geen zin.
Hmmm heb wel al twee dagen ongi-krampen maar moet nog lang niet ongesteld worden! Toch wel bizar hoor... Alex ik duim met je mee hoor, heel veel succes! Ik moet nog effe een paar daagjes langer wachten. groetjes
dat ongi krampen heb ik ook al 4 dagen en ben nu 1 dag over tijd en ben nog steeds niet ongesteld heb ook ineens veel vaginale slijm beetje vies gezegt maarja voel me echt zwanger kan er nisk anders over zeggen groetjes samantha
Hihihi, nee hoor niet de enige! Ik heb het nu heel erg...heb veel klachten die ik anders dus niet heb vor t ongi worden of al veel eerder... vaag allemaal, maar ja haha ben ook bang dat ik mezelf gek laat maken door mn lijf... Maar mn mannetje vond ook dat mn buik iets opgezet was... Naja nog ff wachten en volhouden en dan zien we wel...ben alleen bang om teleurgesteld te worden. Mn mannetje is woensdag jarig en een tof cadeau zou natuurlijk een positieve test zijn, maar ja, hihi, wie weet.. Succes in ieder geval voor iedereen!
Hoi meiden, nou mijn lichaam heeft er ook een handje van.. als mn geest het wil past mn lichaam zich aan.. Nu heb ik me voorgenomen dat er niets is, en voel ik dus ook niets bijzonders.. heel raar allemaal... Succes allemaal!
Ik ben in mijn vorige cyclus ook flink om de tuin geleid door m'n lichaam. Niet alleen de symptomen, maar ik had ook een duidelijk gevoel. Heb ook ff 5 minuten flink zitten na m'n negatieve test. Niet veel later kwamen ze hoor die rot
heey allemaal zelf ben ik nog steeds niet ongi geworden heb zelf ook nog geen teste gedaan bij de dokter ze zij 3 dagen overtijd is nog erg weinig ik moet over 7 dagen terug komen hebben toen dat besloten om te doen, zelf heb ik nu hele erge blaasonsteking plas de hele tijd bloed en dan is het weer weg kan dat kwaat als je zwanger bent ga morgen naar de dokter voor iets voor me blaasonsteking te halen want bloed plassen is niet goed volgens mij maar als ik niet meer plas dan bloed ik niet meer weet iemand of dat kwaat kan bij een zwangerschap groetjes samantha