Mag hier nog net plaatsen over Quinn. Quinn is nooit een goede slaper geweest, maar de laatste tijd is het echt waardeloos. Quinn heeft al eenhele geschiedenis achter de rug, en dus een lang verhaal Quinn heeft al een paar keer een ab-kuur gehad en prednison en toen sliep hij bijna als een roosje, en een paar dagen erna ook wel. Daarna begon de ellende weer MAar wat ons nu de laatste dagen opvalt, en waarom het ons nu pas opvalt omdat we nu in zijn kamer kunnen komen, omdat er geen katten meer in huis zijn. Quinn snurkt, heel lichtjes, alsof er een roggel dwars zit ofzo Hij slaapt met zijn mondje open. De laaste tijd, word hij heel hard schreeuwend wakker, en roept auw. Vanavond lag hij in bed, en zat hij met zijn bijde vingers in zijn oortjes, en diep ook. Mijn vraag dus, kan dit met zijn keel/neus amandelen te maken hebben. Wie heeft er ervaring met deze klachten, of wie heeft er ideeën over Eigelijk HELP
Ik heb er geen ervaring mee maar, Als ik jou verhaal lees, zou het best kunnen dat hij veel last heeft van zijn oren. Zeker omdat hij zijn vingers in zijn oren steekt en ook nog een auw roept en schreeuwend wakker wordt van de pijn?! Ik zou gewoon weer naar de HA gaan en vragen of je een verwijzing mag voor een KNO arts!
Misschien kun je 's nachts zijn hoofdeinde wat omhoog zetten, dan komt er wat minder druk op de oortjes. En natuurlijk even naar de HA voor een verwijzing vd KNO.
Quinn is vanmorgen bij de ha geweest, en inderdaad een verwijzing voor de kno arts gekregen, zijn trommelvliezen zijn weer ingetrokken en zijn keel is onrustig Quinn zn bedje staat al standaard al omhoog, omdat hij snel benauwd is en oorklachten heeft. Maandag kunnen we al terecht bij de kno arts, ik ben heel benieuwd
nou heel veel succes en ik hoop voor je dat ze erachter komen wat er met je mannetje is! Laat het maar weten!
Zo wat kunnen jullie gauw terecht?! Lekker zeg! Ik heb vorige week een afspraak gemaakt en kan pas eind november terecht voor eerste gesprek en dit met verwijzing van HA. Maar zit er aan te denken om eerst een bezoekje aan een ostheopaat te brengen. Dus ga daar straks even voor bellen want wil dit eerst geprobeerd hebben voor ik mijn dochter onder narcose laat brengen. Beterschap voor je kleintje!
Toen ik belde moest ik de hele waslijst doorgeven waar Quinn last van heeft, en dat is best een lijst. Ze zei ook dat hij daarom maandag al kon, ben ik erg blij mee, en nu hopen op duidelijkheid
van mij mag het al maandag zijn pfffff Net de ha post gebeld, Quinn kan gewoon niet slapen, na een uur wordt hij gillend wakker, echt pijn/paniek Mn man kan nu oordruppels halen tegen de oorpijn. hopelijk helpt het
hey, wat vervelend dat jullie kindje zo'n pijn heeft gelukkig kunnen jullie maandag al terecht en hopenlijk helpen de oordruppels tot die tijd. mijn nichtje is laatst geopereerd aan haar keelamandelen omdat ze er ook zoveel last van had en heel slecht sliep. nu ze weer opgeknapt is slaapt ze al een week door. (haar neusamandelen waren er al uit) wil jouw zoontje trouwens ook drinken s'nachts, want mijn nichtje wilde s'nachts drinken omdat ze zo'n zere keel had. succes met je kindje hopenlijk weet je snel meer gr eef
ja hij wil inderdaad altijd drinken Ik hoop zo dat de kno arts naar ons luisterd HIj heeft nu dr druppels gehad en uitgetelt ligt hij nu eindelijk in bed
Vandaag bij dekno arts geweest, en Quinn krijgt buisjes en zijn neus amandelen worden geknipt, de arts heeft hele goede hoop dat Quinn dan beterr gaat slapen en geen pijn meer heeft. We kunnen volgende week maandag al, snel dus en ohw zo spannend
Wat fijn dat er iets aan gedaan wordt. En ook al snel, nog even doorzetten en dan is als het goed is alles verholpen! Succes hoor!
Hey, heb net je verhaal gelezen, wat vervelend en wat goed dat je bij Kno terecht kon en dat hij wat kan doen. Heel veel succes met Quinn. het gaat vast snel beter. Ik was als kleintje ook altijd aan het snotteren en had veel pijn, Bij mij zijn mijn amandelen voor het eerste jaar geknipt, een uitzondering. Uiteinelijk bleek er bij mij ook allergie mee te spelen voor de huisdieren en stof. Misschien een idee om achter de hand te houden, mocht het niet helemaal overgaan? Heel veel succes!