Eerste keer zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Lizzy88, Oct 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lizzy88

Lizzy88 Nieuw lid

Oct 16, 2008
    2
    0
    0
    hallo,

Ik heb een vraagje, ik was 3 weken geleden gestopt met de pil
    zondags, die week erop vrijdags werd ik pas ongesteld.
    het heefft een volle week toen geduurd.
    En verloor veel meer bloed dan normaal, maar had geen pijn dit x...

Dit heb ik nog nooit gehad zo, ik was altijd na dat ik gestopt was met de pil na 2 dagen ongesteld.. en duurde dan ook maar 2A3 dagen...

ik ben na mijn "ongesteld" heid ook niet meer begonnen met de pil..

** ik heb nu allemaal raar gevoel in mijn buik,, steken,,maar ook gevoel als of k honger heb..

** Heb gevoel als of ik steeds vaker moet plassen

** sochtends beetje misselijk,, maar niet altijd

** Sneller moe/lusteloos gevoel

** Vaker hoofdpijn!

Kan ik zwanger zijn nu..?

groetjes :rolleyes:

2. sinada

sinada Niet meer actief

Dit kan allemaal komen door dat je lichaam aan het ontpillen is. Ik zou het even afwachten

3. Jessica018

Oct 15, 2008
    50
    1
    8
    hoi Lizzy, wat jij nu verteld heb ik ook gehad. Het kan er idd mee te maken hebben dat je lichaam het nu weer zelf moet doen zonder de pil. Door die pil ben ik trouwens ook vaak voor de gek gehouden door allelei "zwangerschapskwaaltjes" als ik jou was zou ik het nog even afwachten hoe je de volgende keer weer ongesteld. Waarschijnlijk is het dan ook weer anders. Maar goed als je je er echt druk om maakt kun je natuurlijk altijd gewoon een testje doen al is het voor je eigen gerust stelling :D succes!

4. Lizzy88

Lizzy88 Nieuw lid

Oct 16, 2008
    2
    0
    0
    he meid nouja druk maken er over,, als het wel zo is ,, is van harte welkom....
    We hebben samen overlegd dat we klaar zijn voor een wondertje..
    Ik werk zelf ook met kinderen,, kinderdag verblijf gehad en nu Bso en vind geweldig..maar wil er zelf een ;) haha

en dan denk je stop met pil wordt ik van zelf wel,, maar dan denk je waarneer :p haha
    jij 3 dagen over tijd,, spannend ;) laat me weten

kuskus

Share This Page