Ik heb eigenlijk hetzelfde als Senna, maar de kleine groeit gewoon enorm goed...Sophie is dan 'pas' 8 dagen, maar toch. Ze is bijv. van gisteren tot vanmorgen 70 gram aangekomen en zie daar dus geen problemen in. Het is toch niet verplicht dat ze minimaal 20 min ofzo moet drinken? Sophie lijkt zelfs al een klein schemaatje erop na te houden... Ze komt rond 7/8 uur in de ochtend drinkt dan circa 10/15 minuten voornamelijk allemaal uit 1 borst hoor 11.30 uur ook circa 10/15 minuten andere borst 15.30 uur ook circa 10/15 minuten andere borst 18.00 uur ook circa 10/15 minuten andere borst en dan begint ze met clusteren elk uur wilt ze wel drinken en doet dat ook circa 10 minuten...ik wissel de borsten dan ook af...dit doet ze toch tot circa 22.30 uur en dan rond 23.30 uur pakt ze weer een volledige voeding en dan komt ze rond 2 uur en 5 uur... en dan zijn we het klokje weer rond. Vanaf dag 1 hapt/drinkt ze voor mijn gevoel goed en de kraamhulp gaf dat ook aan namelijk. Ze heeft minimaal 6/7 flinke plasluiers, poept er flink op los...en de temp blijft mooi stabiel. Dus wat Senna aangeeft is dan toch niet zo verkeerd of wel? Sorry dat ik mij er in meng, maar het is zo vergelijkbaar namelijk, en vroeg mij dan af hoe je tegen bovenstaand aankijkt. Alvast bedankt! Groeten, Brigitte
Hoi, Prima hoor, dat je je er in mengt Het is inderdaad heel verschillend hoe kindjes drinken. Het klinkt alsof jouw kindje het heel goed door heeft en kan regelen al! Het verschil is dat het andere kindje niet tevreden is. Reden om verder te kijken Geniet! Groetjes Heidi