ik zit nu op mijn 20e dag van mijn cyclus en gisteravod veegde ik helder rood bloed af nu vanmorgen weer nu al weer menstruatie? vroeg! balen
ja dat zou best kunnen ,...heb je je niet vergist in de datum misschien? ff in de gaten houden of je net zo lang ongesteld bent als anders... verlies je wel evenveel bloed als normaal?
Hoi Danielle... Het zal toch even afwachten zijn meid... Gaat het doorzetten ja of nee... Het kan zijn dat er een adertje gesprongen is... Het zou van een innesteling kunnen komen... het kan een tussentijds bloedinkje zijn... Dus afwachten of het doorzet ja of nee... Zet het door dan moet je je afvragen is het net zoveel als een gewone menstruatie of minder of meer? Is het net zoveel dan kan je er vanuit gaan dat je menstruatie een keertje eerder is begonnen...
wat ik ga ik doorzetten? het is niet als anders het is nu ook al bijna weg // het is veel helderder bloed al anders normaal heb ik een cyclus van 30 dgn bedankt
Misschien een innestelingsbloeding? Ik weet eigenlijk niet rond welke dag die komt maar het zou kunnen. Misschien is het ook gewoon een tussentijdse bloeding.
koop even een testje meid,dat kun je ook goedkoop doen via de webwinkel van deze site en als je het voor 5 uur doet heb je t morgen in huis
Ik zou blijven afwachten meid... Ook al stopt het nu... cyclus blijven afwachten. Ben je een dag overtijd dan zou ik gaan testen... Er is nu gewoon nog veeeels te weinig van te zeggen...
hm, ik zou op dag 20 nog niet testen, is vaak toch nog te vroeg. Ik zou gewoon ff afwachten hoor! kan van alles zijn, zeer waarschijnlijk nog van het ontpillen, of een adertje geraakt bij t vrijen.. ik hoop natuurlijk op t beste! Wacht je NOD af en dan kun je testen! liefss, Taliaa
Ik heb deze maand ook al 2 keer bloed verloren, wel eerst ff klein beetje lichtroze bloed en daarna beetje bruinbloed maar goed. De eerste keer was de 18+19okt, en dit keer was het afgelopen zaterdag.. Erg irritant, want had/heb ook last van buikpijn erbij. En het zet ook niet door. Ik ben gewoon om de 10 dagen ongeveer, soort van ongesteld wat niet doorzet.
hey bedakt dames ik ben idd ook nog aan het vechten met mijn menstruatie mijn menstruati was als volgt 6 aug 31 aug toen pas 10 okt dus wie weet ik koop geen test ik wacht het rustig af we hebben wel 1 dag na mijn menstruatie om de dag gevreeen en dat vol gehouden dus how knows
danielle... heel verstandig om het even aan te zien... Ikdus... voorlopig zit ik weer te wachten op 2 cystes die moeten verdwijnen. Geen idee hoe lang dit weer gaat duren
Owjeetje, die cystes zijn zeer vervelend.. Me moeder moet binnekort ook weer. Hopelijk hebben jullie wel een beetje goed ziekenhuis daar.
Ik heb nu zelfs een cyste van een eicel die er voor de eisprong niet zat...en ze kunnen me niet vertellen hoe dat kan of wat het is... En ja.. ze zijn idd giga vervelend... het kan met een paar dagen weg zijn.. maar het kan ook rustig een half jaar duren... Weer uit de running dus... ga ik vanuit..