bloed? help aub

Discussion in 'Zwanger worden' started by music4life, Oct 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Oeps, nu maar hopen dat ik niet zwanger ben, had gister zo een koppijn dat ik ibuprofen had ingenomen twee te gelijk.

Want van paracetamol gaat of mijn hoofdpijn niet weg of ik word er ziek van.

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou ja... kzou er niet overin zitten... want je wist het niet...
    Maar vanaf nu zou ik geen ibuprofen meer innemen..

3. Niet meer actief

Dat zal ik inderdaad maar niet meer doen.
    Ik hou wel hoofdpijn of word wel ff ziek van paracetamol.

4. Niet meer actief

ik ben zwanger zegt de test...lichtjes maar die strepen staan er wel

5. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    2 streepjes = zwanger dus als je ze ziet:
    VAN HARTE !

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ikdus... nee kzou het maar niet meer doen... en wordt je echt gek van de hoofdpijn overleg dan even met de huisarts...
    Dat kan je dan nog het beste doen... als paracetamol niet helpt!

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Miranda... als ze er staan dan ben je zwanger! Zo simpel als wat hahaha...

Als je twijfelt kan je natuurlijk altijd even de test in je album zetten, zodat anderen er ook even een blik op kunnen werpen...

GEFELICITEERD!

8. music4life

music4life Niet meer actief

heb ik mijn ei al gehad dames weten jullie dat? ik zit nu op dag 20 van mijn ciclus heb normaal de cuclus van 30 a 35 dgn

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dat is zo niet te zeggen danielle...
    Dat kan je zien met een temperatuurcurve of een ovulatietest. Gezien de dag in je cyclus hoogstwaarschijnlijk wel... maar je zult het echt in de gaten moeten houden wil je het weten...

Dus als je dat weten wilt voor een volgende cyclus dan ga je vanaf cyclusdag 1 (de eerste dag dat je echt een doorbraakbloeding hebt) je temperatuur opnemen. Elke morgen zelfde tijd voordat je ook maar iets anders doet... Eerste wat je doet als je wakker wordt dus... En dan rectaal! En dat noteer je... Wanneer je een piek ziet waarna de temperatuur hoger blijft dan voor de piek was die piek je eisprong.

Daarnaast kun je ovulatietesten doen. Deze meten de LH piek. LH is het Luteineserend hormoon dat zorgt voor de eisprong. Je begint dan meestal op dag 12 te testen. De test is positief wanneer de teststreep net zo donker of donkerder is dan de controlestreep... Je kan zien aan de donkerte van deze streep of je eisprong nadert... Is ie lichter dan de controlestreep is de test negatief, maar hoe donkerder de streep wordt hoe dichter je bij je eisprong zit. Is de test positief dan kan je tussen de 20 en 36 uur je eisprong verwachten.

Succes!

10. music4life

music4life Niet meer actief

ok jah ik heb al een persona ,,die geeft nu alleen maar rode dagen aan omdat de persona mij nog moet leren kennen....we hebben het vanaf de dag dat ik (schoon ) was steeds om de dag gedaan ,,,dat is toch ook ok dan ..,dan heb je toch ook genoeg kansen ?

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi Danielle...

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat de Persona niet het juiste en meest betrouwbare middel is om zwanger te worden. Daar is de Persona ook niet voor bedoeld... Ik weet niet of het nog op de site van Persona staat, maar er stond altijd op dat de Persona niet geschikt was om te gebruiken wanneer je zwanger wilde worden.

Ik zou persoonlijk toch gaan voor de temperatuurcurve of de ovulatietesten. De laatste is dan nog wel het meest betrouwbare...
    Het voordeel van de temperatuurcurve is dat als het niet zou lukken en je wilt naar de ha dat je dan de temperatuurcurves al klaar hebt en die zo mee kan nemen, zodat hij-zij kan zien of je uberhaupt een eisprong hebt en de duur van je cyclus etc. Heb je ze niet, dan kan een ha je weer naar huis sturen met de mededeling dat eerst maar es een paar maanden te doen en dan terug te komen... Heb je ze dan al, heb je mooi een paar maand gewonnen....

Share This Page