Er is nu een mooie compositietekening van de mogelijke dader, en ze hebben ook al iemand gepakt... Hihi heb hieronder de link gedaan..haha is gewoon om te lachen, kijk vooral naar de foto en de schets http://www.telegraaf.nl/buitenland/3122751/_Maddie__man_van_schets_gevonden__.html?pageNumber=1
Oh dat weet ik niet, haha k zag alleen de foto en de tekening en had echt zo iets van HUH? En die man was boos dat ie opgepakt was, tsja zou ik ook hebben, haha hij lijkt er niet eens op...
Ze hebben toch ook, al een poos geleden, een soort van stichting opgericht waarin een hoop mensen (waaronder verschillende celebs) geld konden storten? Doel was dan om met dat geld verder onderzoek te finacieren etc. Maar later is toch naar buiten gekomen dat ze er de hypotheek van hebben betaald? Beetje krom...
ik geloof de ouders geen moment, ze weten er zeker meer van! Of hun ook diegene zijn die haar bewust hebben vermoord of dat het een ongeluk was of wat dan ook, ze weten meer. Ik hoop alleen dat er goed op de andere kindjes wordt gelet, en dat madeleine gevonden word!