Hoogbejaarde bekogelt buurman Uitgegeven: 24 januari 2008 16:08 OCHTEN - Een hoogbejaarde inwoner van Ochten heeft zijn 68-jarige buurman woensdagavond laat bekogeld met eieren. Het incident ging gepaard met beledigingen aldus de politie, die de 87-jarige man een poosje heeft meegenomen om af te koelen. De verhuurder van de buurwoningen gaat nu zorgen voor een bemiddelaar, die zal proberen de problemen tussen beide bejaarde mannen uit de wereld te helpen. ------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------- Bejaarde rijdt trap af naar parkeerplek Gepost door Bart (BartUlft) - Bron: Tubantia / Nu Gepubliceerd: donderdag 24 januari 2008 @ 18:53 Een 81-jarige vrouw uit Borne ging vandaag op bezoek bij de Rechtbank in Almelo, en reed op een opmerkelijke manier naar een vrije parkeerplaats toe. Haar oog viel op een vrije plek op een lager gelegen terrein, en besloot daar heen te rijden via de trap. Ze reed hortend en stotend naar beneden. Daar stond een medewerker van de Rechtbank haar al op te wachten. Hij heeft de politie gewaarschuwd. De auto werd in beslag genomen en weggesleept, omdat deze flink was beschadigd. "Omdat er twijfels bestaan omtrent de rijvaardigheid van de 81-jarige, werd in opdracht van de Officier van Justitie het rijbewijs ingenomen", aldus de politie. Tegen de bejaarde vrouw wordt proces-verbaal opgemaakt.
hihi nou dat dacht ik toen ook toen ik dit nieuws vernam erugg grappig vind ik het want ja dit verwacht je gewoon niet Liefss
Ik wist niet dat het bestond, maar dit kwam ik tegen. Hangbejaarden! http://www.beleidsimpuls.nl/hangouderen.php vond het wel leuk aansluiten op dit topic. Groetjes Vera