Hallo, Vanavond hebben we de 20 weken echo.. Ik ben zo benieuwd of het geslacht dit keer wel te zien is! Bij de geslachtsbepalingsecho was er namelijk niks te zien omdat het kindje met zijn rug naar buiten lag en de beentjes helemaal opgetrokken.. Zijn er hier meiden die het bij de 20 weken echo nog steeds niet konden zien? Het allerbelangrijkste is natuurlijk de gezondheid van het kindje, maar het lijkt me zo leuk om te weten of het een jongetje of een meisje wordt
Ik ken inderdaad iemand waarvan het 3de kindje niet wilde meewerken en tot de bevalling moesten wachten. Het werd uiteindelijk een 3de meisje. Hihi
Bij onze dochter konden we het met de 20 weken niet zien. Benen gekruist, lastige houding én navelstreng ertussen... Bij de pretecho met 25 weken konden we het wel zien. Succes! Hopelijk werkt jullie kleine goed mee vanavond Edit: Mag je niet nog een keertje terugkomen voor de geslachtsbepaling eigenlijk? Veel bureaus doen dat wel als je het niet kan zien bij de echo. Dan mag je kosteloos nog een keertje terugkomen.
Helaas kon dit niet bij het bureau waar wij dit deden. Ze heeft wel dubbel zo lang gekeken/gezocht als waarvoor we betaald hadden... Helaas pindakaas dus! Denk dat als het vanavond weer niet lukt we nog maar een pretecho gaan doen! Is zoiezo erg leuk
Hè das wel jammer. Wel tof dat ze dan 2x zo lang heeft geprobeerd. Idd, een extra pretecho inplannen dan maar. Even een keertje extra spieken
Aah balen is dat hè , Deze kleine man heeft het pas de derde keer Laten zien. Ik mocht wel bij het pretecho terugkomen , uiteindelijk dus 2 x kosteloos. Eerste keer heeft ze een uur gekken ipv de 20 min , dag erna een half uur niks te zien. Toen 5 dagen later lag hij nog met zijn beentjes tegen elkaar over elkaar maar ineens gingen ze benen omhoog en zijn piemeltje was niet te missen Lees nu net dat je vanavond 20 weken echo had , weet je het al ???
Het was gewoon weer niet te zien! Hahaha Volgende week woensdag herkansing, de stand van de voetjes wilde ze namelijk ook nog bekijken en dat was ook niet te zien. Verder wel helemaal 'goedgekeurd'!
Bij ons was het afgelopen maandag met de 20-weken echo ook lastig te zien. Ze dacht wel een meisje maar ze wilde haar benen niet uit elkaar halen. Volgende week vrijdag gaan we nog maar een pret echo laten maken
Haha, ik ga er nu maar vanuit dat het woensdag wel lukt.. 3 keer is scheepsrecht? Lukt het dan nog niet, dan plannen we ook nog maar een pretecho, ben te benieuwd! Vind het wel een beetje jammer, wilde dinsdag gaan shoppen tijdens de mama mazzeldagen van prenatal! Nu maar hopen dat er donderdag nog genoeg kleertjes zijn