hallo dames, Ik ontdekte vanochtend bij het verschonen van de kleine vent wat blaasjes daarbeneden. Er zit er een op zn piemeltje en een paar er omheen. Het zijn heel kleine blaasjes en verder heb ik er nog geen kunnen ontdekken. Hij heeft vorige week wat koorts gehad. Wat zou dit zijn? Schimmeltje? Begin waterpokken? Iets anders?
zou heel goed waterpokken kunnen zijn. bij mijn zoontje zaten daar de eerste 3 en duurde een week voordat de rest kwam. gewoon in de gaten houden. verders kan je er weinig aan doen. succes!
ik zou ook een bezoekje brengen aan de HA, heb je gelijk een antwoord en hoef je je geen zorgen meer te maken. LIefs Sassie
wij hebben wel eens een luier uitslag gehad waarbij hij ook blaasjes op zn dingdong kreeg.. verder geen vlekken op de billen? misschien proberen met sudocreme weg te krijgen..
Hier ook, bij dochter allemaal blaasjes rondom/op billen en geslachtje, en wel degelijk de waterpokken.....
ik ga sowieso als ze er nog zitten morgen wel even langs de HA hoor, dan heb ik meteen antwoord, maargoed, ik dacht, even informeren bij de dames van ZP, vast wel ervaringen te vinden .. Waterpokjes dus misschien. Zucht.