Hallo mama's , ik ga net Gyano verschonen en zie in beide liesjes dat er een beetje bloed uitkomt......het lijkt net of de huid zo dun id dat het er zeg maar doorheen komt ik heb het maar goed droog gedept en schoongemaakt maar weet nu ff niet hoe verder...dus mijn vraag wat kan ik nu nog doen? grtz Ramona
een klein beetje creme b.v sudocreme en dan een stukje linnen ertussen (stukje van b.v een bed laken) zodat huid op huid contact word vermeden dan is de huid zomaar weer dicht succes ermee
Misschien kun je ook kijken naar een andere maat/merk luiers. Het kan namelijk maar zo zijn dat zijn huidje geirriteerd raakt door de rand die erin zit en daardoor kapot gaat.
Idd een grotere maat luiers kan ook helpen. Hier zijn de liezen/benen ook snel rood. Dus een grotere maat luiers. (ook al is ze nog niet zo zwaar als op de verpakking staat aangegeven)
hmm een grotere maat luiers.......hij is wel weer de laatste week een paar x nat wakker geworden maar het kan toch niet dat hij nu maat 5 moet hij weegt net 7 kilo (welke maat heeft jullie kleine en bij welk gewicht?) grtz Ramona
misschien anders een ander merk. wat vaker doorlekken kan betekene of een te kleine luier (4 moet wel goed zijn) of de verkeerde luier. de ene kind doet het goed op pampers en de ander weer op kruidvat merk dus gewoon wat verschillende merken proberen. de ene maat 4 is de andere niet . mijn dochter zit vanaf 7 kilo ook in maat 4 van huggies of 4+ van pampers en dit gaat nog prima en ze weegt nu bijna 9,5 kilo