Vanmiddag gaan we een badpakje kopen voor ons meisje. Nu is ze lang en smal en ik zoek er dus een die smal valt. Of is het misschien handiger ivm lengte om een bikinitje te nemen? Maar ik heb altijd het idee dat die dingen niet blijven zitten? Een bloot bovenkantje vind ik niks....misschien van de zomer. Wie heeft er tips?
Ik vind de badpakjes van Noppies en Mexx altijd vrij smal vallen, maar ik denk dat je nog net iets te vroeg in het "seizoen" bent om die nu in de winkels te vinden.
Ik zou gewoon even kijken en even passen bij de kleine. Hier blijven bikini'tjes prima zitten eigenlijk en schuift het topje toch iets omhoog heb je dat zo weer naar beneden gedaan ! Zijn er trouwens alweer badpakjes/bikini's in de winkels?
ik zou voor een bikinitje gaan, een goed maatje, blijft best zitten hoor..(ik ben zelf erg lang en kan je verzekeren dat een badpak dan net zo comfortabel zit als wanneer je aan je string rondgedragen wordt!)
Nou ben geslaagd voor een bikini. Een superschattige paarse met ruches van de h&M. Maar ik vraag me af.... dat broekje past toch nooit over die zwemluier???
tja, dat is lastig. Tot een bepaalde leeftijd worden de broekjes er wel voor gemaakt... Dus ik zou het gewoon proberen, rekt behoorlijk. Of is het een broekje met absorptiegedeelte erin? Oja, en niet in alle zwembaden zijn zwemluiers verplicht.