Dag dames, vorige week een plasje ingeleverd vanwege buikpijn. Was wat bloed bij de urine gevonden dus op kweek gezet. Geen blaasontsteking. Sinds drie dagen nu heb ik echter na het plassen lichtroze op mijn wcpapier. Ik word niet ongesteld (prikpil). Het is ook echt na het plassen en dus geen afscheiding ofzo. Kan het dan alsnog een blaasontsteking zijn? Iemand ervaring? Morgenochtend bel ik uiteraard de huisarts.
Kan. Het zou kunnen dat je eerst een beginnende blaasontsteking had die nog niet in de urine te zien was. Het zou ook nog van de vagina kunnen komen. Dat je het alleen bij plassen hebt zegt niet zo veel. Soms is het gewoon zo weinig dat het niet uit de vagina vloeit maar dus wel mee komt bij afvegen..
De buikpijn die ik had had met ontlasting te maken en heeft zes weken aangehouden. Vorige week daarom ook een plasje voor de zekerheid moeten inleveren maar sindsdien is de buikpijn eigenlijk ook gewoon over.
sorry dat laatste snap ik even niet. Bedoel je dat het dan een wondje is bv? Ik ga dan sowieso even opnieuw urine inleveren. Ik heb verder eigenlijk geen klachten meer. Alleen dus zichtbaar bloed. Kan het evt nog met de prikpil te maken hebben? Weet je dat toevallig? Die moet ik eind deze week weer zetten.
Met dat laatste bedoelde ik dag het een lichte bloeding kan zijn. Geen wondje, maar door de prikpil. Je neemt hem echt elke 12 wkn? Veel vrouwen houden namelijk 3 mnd aan. En dat is eigenlijk te lang.
ah zo. Oke. Ik voelde toevallig net ineens een steek. Denk dan toch een blaasontsteking. Morgen urine inleveren en dan weet k hopelijk snel meer. Tijdens de zwangerschap had ik het drie keer. Sterker nog. Er stond een afspraak voor over 3 maanden. Toevallig had ikneen afspraak bij de huisarts vanwege die aanhoudende buikpijn. Zij zag dat het te laat was ingepland. Ze zei je moet 12 weken aanhouden en niet 3 maanden. Nu wordt ie iets eerder gezet, na 11 weken. Ze zou meteen de assistentes erop aanspreken. Het was pas de tweede keer dat ik m liet zetten dus ik wist dat niet. Wel heel blij dat ze zo alert was. Nu moet k dus ejnd deze week ipv 1,5 week wat in eerste instantie de afspraak was.
Ik heb het toevallig ontdekt vorige week maandag. Rode bloedcellen in urine best veel. Urine was ook heel donker geel. Gisteren ct scan met contrast gehad. En er zit een niersteen en ik drink te weinig.