Hallo! Ik heb al een beetje op internet zitten kijken maar ik kan er niets over vinden. Op het moment ben ik 17 weken zwanger en ik heb een zeurend gevoel bovenin mijn buik net onder mijn ribben en trek door naar de zijkanten (heb ik al wel een paar weekjes). Het voelt een beetje 'stijf' aan. Als ik heel diep inadem voel ik het trekken. Zijn zit mijn buikspieren? Ik voel er niets.van als ik er op druk. Het doet geen pijn maar is meer een beetje een vervelend gevoel. Iemand die dit herkend? Groetjes!!
Ik zou het niet weten.. Ik herken het ook niet bij mezelf... Maar dat is jet eerste waar ik aan denk. Als je het niet vertrouwd kun je altijd voor de zekerheid even na je huisarts of vk
Bij je volgende afspraak je vk even informeren. Het klinkt mij in de oren als een groeiende baarmoeder, hierdoor moeten andere organen wel omhoog komen.
Bedankt voor jullie reacties! Ik geloof dat ik dit ook weleens had voor mijn zwangerschap maar dan minder heftig. Dan had ik het alleen na een nacht slapen. Nu eigenlijk constant. Woensdag heb ik weer een afspraak bij de vk dus zal ik het eens vragen! Heb ook vaak last van mijn rug (ook voor mijn zwangerschap) misschien dat dat op de een of andere manier uitstraalt want het voelt een beetje als mijn ( buik)spieren. Als het mijn baarmoeder zou zijn zouden toch meerdere mensen dit moeten herkennen lijkt mij...