Een vriendin van mij is zwanger en over 3 maanden uitgerekend. Ik wil graag weer een babyshower organiseren (heb ik bij haar vorige beeb ook gedaan) maar ben op zoek naar leuke ideetjes (leuke kadootjes / spelletjes etc....) Dus mensen die ook een babyshower georganiseerd hebben of er 1 hebben gehad, weten jullie nog wat leuks?
Ik heb een hoop leuke dingen gekregen, zoals een boxspiraal en een bijtring. Ook leuke speeltjes voor in bad en wat grotere maat kleertjes. Daarnaast hadden we ook thee en lekkers en de mannen naar de kroeg gestuurd. Beviel prima
Ik heb een hele grote mand gekregen die ik nu in Joey zijn kamertje heb staan met speelgoed. Hij zat vol met kleertjes, verzorgingsspulletjes, speelgoed enz. en ik werd na afloop van het uitpakken van de kado's mee uit eten genomen
Leuke dingen om te geven: Luiertaart Kledinghangers voor babykleertjes Badcape Boxkleed Poederbewaardoos (voor voedingen mee te nemen) Zwitzal producten Pak zwemluiers Leuke knuffels Douchecreme voor mama Kleine dingetjes voor mama zoals maskertjes enzo Nintje wasknijpers neusspray baby luuf kruidvat luierzakjes (voor onderweg - altijd handig) spuug doekjes (je kan nooit genoeg hebben - bij de wibra = vorlijke kleurtjes) Baby's eerste tanden doos baby bestek setje Ik heb een babyshower gekregen van mijn nichtjes, bij een van hun thuis. Lekker hapjes gehad op tafel, later lekker patat enz besteld en samen gegeten. Cadeautjes: veel kleine dingetjes gekregen, en neutraal kleertjes voor de beeb. kan ook paar gourmette stellen regelen en lekker gourmetten samen of fondueen Success!